Pułapki w adresie - na temat

1. Data: 2005-09-27 09:57:29

Temat: Pułapki w adresie - na temat
Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

Osoby, które protestują przeciw pułapkom w adresie, mają świętą rację.
Dlaczego?
1. Mamy zasadę, że nie wysyłamy próśb o wzory na grupę.
2. W związku z tym każdy z nas wysyła (powinien wysyłać) list z prośbą o
wzór pod prywatny adres dziewczyny mającej wzór.
3. Taki list nie leży na żadnym forum, gdzie spamer może go wykorzystać,
tylko trafia wprost do prywatnej skrzynki adresatki.
4. No to po co pułapka?
Na temat to tyle.
Jandulka

2. Data: 2005-09-27 11:17:34

Temat: Re: Pułapki w adresie - na temat
Od: "Olgasw" <olgasw@WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Mamy zasadę, że nie wysyłamy próśb o wzory na grupę.
Nie? Jezeli wiem kto ma wzor - to sie zgadzam i popieram... ale jesli szukam
jakiegos wzoru - to wtedy -wybacz-umieszcze taka prosbe o pomoc na grupie...

> 2. W związku z tym każdy z nas wysyła (powinien wysyłać) list z prośbą o
> wzór pod prywatny adres dziewczyny mającej wzór.
Swieta racja

> 3. Taki list nie leży na żadnym forum, gdzie spamer może go wykorzystać,
> tylko trafia wprost do prywatnej skrzynki adresatki.
> 4. No to po co pułapka?
Bo nie wszystkie posty sa typu "mi tez wyslij", "ja tez poprosze"- o ktorych
piszesz w tym poscie.
Ale zauwaz ze na grupie jest duzo innych postow: czy Ktos ma...? Szukam...?
Znalazlam...? Chwale sie... Podaje linka... itp...

Pozdrawiam
Olgasw

3. Data: 2005-09-27 11:40:42

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szukam...?
> Znalazlam...? Chwale sie... Podaje linka... itp...

Od początku była mowa tylko o prośbach o wzór, z resztą postów nie ma
problemu - jeśli ja chcę czegoś od ciebie, a ty masz pułapkę w adresie, to
mój problem ją wyciąć. Cały czas międlimy wypadek odwrotny - ten, kto chce
wzór, podsyła dawcy dodatkową pracę do wykonania. Nieważne, czy dużą, czy
małą. Robi to i się przy tym upiera, mimo że może zrobić np. tak:
1. Zakłada skrzynkę pocztową wzorydlamnie@dowolny bezpłatny serwerpoczty
(np. onet, wp, interia, go i wiele innych w Polsce i za granicą). Nie
konfiguruje tego konta w programie pocztowym. Będzie z niego korzystać przez
WWW.
2. Pisze na grupę, że szuka wzoru i bardzo prosi o przesłanie pod adres:
wzorydlamnie@dowolny bezpłatny serwerpoczty.
3. Kiedy z grupy dostanie odpowiedź do niego skierowaną "poszło na priv",
zagląda przez WWW do skrzynki, pobiera wzór, wyrzuca ewentualny spam. Z
dowolnego konta dziękuje na priv ofiarodawcy.
W obu wersjach ktoś się musi pofatygować dodatkowo, dlatego w istocie cała
sprawa to przepychanka - kto?
Jandulka

4. Data: 2005-09-27 11:41:36

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Mamy zasadę, że nie wysyłamy próśb o wzory na grupę.

Niekoniecznie jeśli ktoś napisze post"szukam.." lub inny tego typu to wysyłamy

> 2. W związku z tym każdy z nas wysyła (powinien wysyłać) list z prośbą o
> wzór pod prywatny adres dziewczyny mającej wzór.

z tym się zgodzę, bo coś człowieka bierze jak widzi pod tematem kilka "mi też
wyślij", lub "czy ja też mogę dostać"

> 3. Taki list nie leży na żadnym forum, gdzie spamer może go wykorzystać,
> tylko trafia wprost do prywatnej skrzynki adresatki.
> 4. No to po co pułapka?
Osobiście nieużywam wstawki antyspamowej bo na ten adres dostaje mniej spamu niż
na inny którym nieposługuje się na żadnym forum ani grupie:), ale jeśli ktoś
chce używać i widzi po temu potrzebę to niemożna mu zabronić:)

---------------
Pozdrawiam Iwa

5. Data: 2005-09-27 11:55:06

Temat: Re: Pu3apki w adresie - na temat
Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś
> chce używać i widzi po temu potrzebę to niemożna mu zabronić:)

A skąd ci sie wzięło zabranianie pułapek w adresie? Kilka "wysyłających"
nie chce się bawić w wycinanie. Nie chce, wolno im. To wzbudziło oburzenia
"pułapkowiczek". A dlaczego im się nie chce, a przecież to drobiazg, a co za
nieużyte babska itd. Mnie się zdaje, że ktoś tu komuś istotnie czegoś
zabrania, ale dokładnie odwrotnie niż sugerujesz.
Jandulka

6. Data: 2005-09-27 12:12:16

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd ci sie wzięło zabranianie pułapek w adresie? Kilka "wysyłających"
> nie chce się bawić w wycinanie. Nie chce, wolno im. To wzbudziło oburzenia
"pułapkowiczek".

Żle mnie zrozumiałaś, uważam że "pułapki" są zbędne zwłaszcza jak się prosi o
wzór, ale faktycznie "nie chca, wolno im", a to czy dostąną schemat to kwestia
czy osoba posiadająca schemat będzie chcieć usuwać pułapkę czy nie

>A dlaczego im się nie chce, a przecież to drobiazg, a co za nieużyte babska
itd.

Z tym drobiazgiem to inna sprawa, bo jeśli ktoś jest święcie przekonany że to go
uchroni przed spamem to to wcale nie taki drobiazg.

>Mnie się zdaje, że ktoś tu komuś istotnie czegoś zabrania, ale dokładnie
odwrotnie niż sugerujesz.

Faktycznie ostatnio zauważyłam, że są spięcia na grupie, więc może lepiej dajmy
sobie spokój ze sporami i zajmijmy się lepiej czymś pożyteczniejszym:)

Ja na ten temat powiedziałam już wszystko i więcej się nieodzywam:)

--------------
Pozdrawiam Iwa

7. Data: 2005-09-27 15:17:42

Od: "ewa Irys" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i nie wysyłajcie to wolny kraj i każdy ma prawo do takiego czy innego
postępowania ja wiem że panują w necie takie czy inne formy zachowań ale to
akurat nie koniec świata
ja wysyłam schematy nawet do Tych które mają pułapki i nie widzę w tym nić
ciężkiego sama ją mam)
a tak naprawdę powinnyśmy zakończyć tem przykry temat
każdy niech robi jak uważa i napewno nie będzie to odebrane źle przez nikogo
te wypowiedzi tylko wprowadzją zament w mojej głowie i zaczynam się z tym żle
czuć
a jest tak przyjemnie, pisałam już o tolerancji i zostałam żle potraktowana
wię nie będę o niej już wspominać
pozdrawiam życzę miłego wieczoru i dobrej kolacji przy świecach
EWA ( z pułaką)

8. Data: 2005-09-28 10:43:17

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jandulka" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> 3. Taki list nie leży na żadnym forum, gdzie spamer może go wykorzystać,
> tylko trafia wprost do prywatnej skrzynki adresatki.

Pułapka w adresie - pół biedy. Gorzej, jeśli adresatka ma ustawione kurtyny
tak, że usuwają załączniki.
Podpowiem, że w OE 6 załącznik nie jest usuwany, trzeba taką wiadomość
otworzyć za pomocą "prześlij dalej" i z poziomu tego okna zapisać
załączniki.

Re: [szydelko] komu bombkę, komu?
xxx schemat poszuiwany
XXX wzory na I komunię