Re: [szydelko] komu bombkę, komu?

1. Data: 2005-09-28 10:21:59

Temat: Re: [szydelko] komu bombkę, komu?
Od: "ata szydelkowa" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piekne!!!!!!!!!

Dziewczyny powiedzcie mi jak się robi takie ozdoby!!!

Wiem, że schemat jest, ale :

- czy to "ubranko" jest zdejmowalne?
- czy robi się to bezpośrednio na bombce?
- jak wygląda sprawa prania, itp.

Pozdrawiam

Szydelkowa

2. Data: 2005-09-28 10:39:38

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ata szydelkowa" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dhdqs7$cfq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> Wiem, że schemat jest, ale :
>
> - czy to "ubranko" jest zdejmowalne?
> - czy robi się to bezpośrednio na bombce?

Możesz zrobić bezpośrednio na bombce - ale odradzam, bo bombka jeśli się
nawet nie stłucze w trakcie roboty, to na pewno się porysuje. Lepiej robić
na oskubanej piłeczce tenisowej albo innej kulce wielkości bombki, którą
zamierzasz przyozdobić. możesz też robić "w powietrzu", bez bombki, wg
schematui na koniec dobrać bombkę, która da się w to ubranko
przyodziać.Jeśli nie zakończysz robótki na ścisło, tylko tak, że można
wewlec sznureczek i zaciągnąć jak worek na szkolne kapcie to będzie to
ubranko zdejmowalne, które możesz normalnie prać.

xxx schemat poszuiwany
XXX wzory na I komunię
Re: (szydełko) piekne firanki
xxx schemat pieska