Re: Pułapki w adresie - na temat

From: j...@o...pl (Jandulka)
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Pułapki w adresie - na temat
Date: 27 Sep 2005 13:40:42 +0200

> Ale zauwaz ze na grupie jest duzo innych postow: czy Ktos ma...?
> Szukam...?
> Znalazlam...? Chwale sie... Podaje linka... itp...

> Pozdrawiam
> Olgasw

Od początku była mowa tylko o prośbach o wzór, z resztą postów nie ma
problemu - jeśli ja chcę czegoś od ciebie, a ty masz pułapkę w adresie, to
mój problem ją wyciąć. Cały czas międlimy wypadek odwrotny - ten, kto chce
wzór, podsyła dawcy dodatkową pracę do wykonania. Nieważne, czy dużą, czy
małą. Robi to i się przy tym upiera, mimo że może zrobić np. tak:
1. Zakłada skrzynkę pocztową wzorydlamnie@dowolny bezpłatny serwerpoczty
(np. onet, wp, interia, go i wiele innych w Polsce i za granicą). Nie
konfiguruje tego konta w programie pocztowym. Będzie z niego korzystać przez
WWW.
2. Pisze na grupę, że szuka wzoru i bardzo prosi o przesłanie pod adres:
wzorydlamnie@dowolny bezpłatny serwerpoczty.
3. Kiedy z grupy dostanie odpowiedź do niego skierowaną "poszło na priv",
zagląda przez WWW do skrzynki, pobiera wzór, wyrzuca ewentualny spam. Z
dowolnego konta dziękuje na priv ofiarodawcy.
W obu wersjach ktoś się musi pofatygować dodatkowo, dlatego w istocie cała
sprawa to przepychanka - kto?
Jandulka