Chcę się przywitać

1. Data: 2005-09-28 10:32:16

Temat: Chcę się przywitać
Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na imię mam Danusia, mam 45lat i mieszkam w Kluczborku na Opolszczyźnie.Nie
pracuję i mam dwóch studiujących synów. Czasu na robótki więc stosunkowo
dużo. Zaglądam do Was od roku. Wcześniej robiłam na drutach i haftowałam
richelieu.Zainspirowana grupą zaczęłam xxx i wyszyłam już 3 obrazki (w tym
jeden 50x80).Opanowałam też podstawowe oczka na szydełko, ale poza drobnymi
kwiatkami nic wiekszego nie udało mi sie zrobić. Teraz próbuje swoich sił w
patchworku. Jestem w trakcie szycia narzuty.
Bardzo lubie do Was zaglądać,wiele sie nauczyłam.
Chciałam podzielić się radą jak rozprostować sprutą włóczkę. Należ nawinąć ją
na szklaną butelkę, następnie wlać do butelki bardzo gorącą wodę
(ostrożnie),zamknąć i poczekać aż woda ostygnie.
dansmy

2. Data: 2005-09-28 11:00:08

Temat: Re: Chcę się przywitać
Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij _to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Danusiu i czuj się jak u siebie.
A rada z butelka jest rewelacyjna. Co prawda, butelka ma maławy obwód i
pewnie się trzeba trochę unawijać, ale co szkodzi zrobić to samo na dużym
rondlu?
Gocha

3. Data: 2005-09-28 11:36:09

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj serdecznie!
Bardzo nam milo przywitac nowa pozytywnie zakrecona :)
Pozdrawiam!
Cciiiiiiiiiii chosza- z pracy, ukradkiem :):):)
Ala

4. Data: 2005-09-28 11:45:11

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
drobnymi
> kwiatkami nic wiekszego nie udało mi sie zrobić. Teraz próbuje swoich sił

Wtaj Danusiu!
Ta grupa chyba tak ma, że zaraża człowieka różnymi rzeczami - ja też myślę,
żeby nauczyć się xxx, ale na razie jeszcze czasu trochę mało, a w planach
mam jeszcze dużo innych rzeczy...

Pozdrawiam, Marta

5. Data: 2005-09-28 11:53:36

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy, welcome i wogole fajnie że sie w koncu ujawnilas? Po co bylo tyle
czekać? :)
Pozdrawiam
Aga

6. Data: 2005-09-28 13:33:27

Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Danusiu.
Możesz liczyc na pomoc grupy moją również.
Wiesz co może byśmy się zamieniły naszymi synami:))
Moi mają 3 latka i 7 lat. I kompletnie nie mam czasu.
Jak ja Ci zazdroszczę czasu to nie masz pojęcia :))
Pozdrawiam Ania Rydzyńska Gdynia.

7. Data: 2005-09-28 19:11:13

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

8. Data: 2005-09-28 19:41:08

Od: brzydula13 <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię bardzo serdecznie!!
Ta grupa bardzo wciąga... Zainspirowała mnie do nauki robótek
szydełkowych, ostatnio sięgnęłam nawet po druty! A miał być tylko haft
xxx...

Brzydula

9. Data: 2005-09-28 20:02:27

Od: "doona" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i ja. Dołączam do miłych słów poprzedniczek, bo napisałabym to samo.
Ja też ujawniłam się niedawno po roku podglądania, a szkoda, bo teraz jest
mi tu bardziej fajnie, niż przez ten rok. No i nowy patent na prostowanie
włóczki, właściwie dwa, bo z butelką i garnkiem. Ja też nauczyłam się tu
nowych rzeczy. Trochę lat temu, jak wyszyłam dwa duże obrazy, to myślałam,
że na ten temat wszystkie rozumy pozjadałam, a tak na prawdę najwięcej się
nauczyłam na tym forum. Wyszywam xxx i robię na drutach, szydełko tylko znam,
ale go nie lubię. Na pewno Ci się przydamy, tak, jak Ty nam. Pozdrawiam.
Hanka.

Pułapki w adresie - na temat
Re: [szydelko] komu bombkę, komu?
xxx schemat poszuiwany