[szydełko] szal brugijski - z czego?

1. Data: 2004-09-28 08:46:36

Temat: [szydełko] szal brugijski - z czego?
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie z czego?? ... chce zrobic mamie pod choinke ten szal:

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=40415&PhotoID=329005
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=40415&PhotoID=329006

i kompletnie nie wiem z jakiej wloczki i jakim szydelkiem...
pomozecie??

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-09-28 09:17:14

Temat: Re: [szydełko] szal brugijski - z czego?
Od: z...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ID=40415&PhotoID=329006

> i kompletnie nie wiem z jakiej wloczki i jakim szydelkiem...

Sliczny ten szal,juz od kilku dni myśle jakiej włóczki uzyc do zrobienia
jego,Jak tylko skonczę ponczo ,to sie zabieram za niego,.Też myślalam ,zeby
zrobić go na świeta,ale dla siebie.Pozdrawiam i chetnie skozystam z porad co
do wlóczki .pozdrawiam AGA

1. Data: 2004-09-28 16:17:55

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

polecam Ałtun basak - tureckie, cieniutkie..... prawdziwa koronkowa robota,
myślę, ze wtedy uwypukli się splot i ażur. Ale szydełeczko to musi być
cieniutkie...

pozdr
anna weronika (znad abażura robionego z ałtun basak włąsnie)

1. Data: 2004-09-28 17:24:22

Od: z...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cieniutkie...
>
> pozdr
> anna weronika (znad abażura robionego z ałtun basak włąsnie)

Na moje oko ,to nie może być za cieńka nitka.Jak na zdjęciu są 3 rzędy po...
(ponad 10 szt).jak zrobię z cieńkiej to ten szal będzie szaliczkiem

1. Data: 2004-09-28 19:34:03

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na moje oko ,to nie może być za cieńka nitka.Jak na zdjęciu są 3 rzędy po...
> (ponad 10 szt).jak zrobię z cieńkiej to ten szal będzie szaliczkiem

tez mi sie tak wydaje... na moje oko szal ten trzeba robic szydelkiem nr okolo
3. myslalam o włóczce "Kalince", albo "Sonacie", tylko nie wiem czy sonata nie
za ciezka i czy szal nie bedzie zwisac... ewentualnie moze angorka.... chyba
trzeba porobic probki....

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-09-28 19:42:18

Od: " " <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

SOnata może być troszkę za gruba, ja spróbowałabym zrobić z Moniki lub Maxi,
no i szydełko tak ok 1,5 - 2,0.
ale najlepiej zrobić próbkę elementu i zobaczyć jaki duży wychodzi.
Pękny ten szal a ja ciągle cierpie na brak czasu, ale kończe juz ozdoby
choinkowe, jeszcze z 10 aniołków i z 20 gwiazdek i koniec...

1. Data: 2004-09-28 19:51:04

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

z Moniki robilam, i pragne zauwazyc, ze jak na szal to nieco szorstki
wyszedl.... awansowal na abazur, hihihihi, a mama sie cieszy

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-28 19:53:32

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z Moniki robilam, i pragne zauwazyc, ze jak na szal to nieco szorstki
> wyszedl.... awansowal na abazur, hihihihi, a mama sie cieszy

to moze ze snehurki bedzie bardziejszy????

1. Data: 2004-09-28 20:03:16

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer wrote:

> to moze ze snehurki bedzie bardziejszy????

Snehurka lubi puszczać kolor. Ja bym poszła w kierunku Petry albo czegoś
podobnego a nieco tańszego (trzeba by obmacać w sklepie). Monika odpada,
bo nie wiadomo, czy uda się dokupić, jeśli zabraknie.
pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-09-28 20:46:17

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Snehurka lubi puszczać kolor.

slyszalam :( ale mysle ze kremowa nie pusci ... farby ;)

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

włóczka