[szydełko] szukam wzoru na modne teraz ażurowe poncho

1. Data: 2005-04-18 06:50:20

Temat: [szydełko] szukam wzoru na modne teraz ażurowe poncho
Od: "Meresanch " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie .... mase taraz takich jest w sklepach
dobrze jakyb schemat mial rozpiske

Pozdrawiam i z góry dziekuje

2. Data: 2005-04-18 09:51:28

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie .... mase taraz takich jest w sklepach
> dobrze jakyb schemat mial rozpiske

jak zwykle polecam archiwum:) bylo podawanych mnostwo namiarow na takie
poncza

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocaw

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

3. Data: 2005-04-18 12:08:54

Od: "Meresanch " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer <d...@w...pl> napisał(a):

> jak zwykle polecam archiwum:) bylo podawanych mnostwo namiarow na takie
> poncza

to co znalazłam w archiwum to nie jest to czego szukam..... szukam azurowego
z cieniutkie najlpiej błyszczacej włoczki i krótkiego.....

4. Data: 2005-04-18 16:49:51

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to co znalazłam w archiwum to nie jest to czego szukam..... szukam
> azurowego
> z cieniutkie najlpiej błyszczacej włoczki i krótkiego.....

wlasnie takiego tez szukalam i znalazlam kilka sztuk:) jesli poczekasz 2-3
dni, to poszukam i ci posle na priva :)))

5. Data: 2005-04-19 07:08:28

Od: "Meresanch " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie takiego tez szukalam i znalazlam kilka sztuk:) jesli poczekasz 2-3
> dni, to poszukam i ci posle na priva :)))

poczekam z chęcia i niecierpliwością:) kończe ciepło poncho teraz wiec:D

Dzięki

6. Data: 2005-04-19 07:41:23

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meresanch " <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> poczekam z chęcia i niecierpliwością:) kończe ciepło poncho teraz wiec:D

Różne narzutki, kilka poncz (???) się tam znajdzie:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=77373&o
b=0

Poncho z kwietniowej Vereny:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=77052&PhotoID=701345

Kasia

7. Data: 2005-04-19 13:41:33

Od: "Meresanch " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA <k...@T...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Meresanch " <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Różne narzutki, kilka poncz (???) się tam znajdzie:
> [...]
dzieki to jeszcze nie jest dolkadnie to czego szukam ale juz jest bardzo
blisko a nawet jedno mi sie posobalo ale ma rozpise po rosyjsku;(
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=77373&PhotoID=718186

album na 7ya
[szydełko] bikini