[szydełko] znak czasów....;)

1. Data: 2003-08-26 16:44:59

Temat: [szydełko] znak czasów....;)
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www1.gazeta.pl/katowice/1,35019,1632844.html

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-08-27 06:47:05

Temat: Re: [szydełko] znak czasów....;)
Od: "" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Że też sama na to nie wpadłam!!! Zamiast wydawać kasę na bieliznę...
W każdym razie zrobię coś takiego przyjaciółce na imieniny, hihi.
Urszula

1. Data: 2003-08-27 06:55:06

Od: "Ania - Trójmiasto" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem pomysłem zachwycona!!!
Już w tym roku moja siostra paradowała w wyszedełkowanym kostiumie do opalania
z bielutkiej jak śnieg Petry (wygląda bosko na opalonym ciele). Co więcej sama
wzieła się za szydełko i zrobiła sobie bluzeczkę.

Koronki, hafty, szydełko wszystko powinno iść z duchem czasu :) można robić
różne rzeczy - ważne żeby robić coś!

Mam nadzieję, że Ania z artukułu przestanie się wstydzić bo z pewnością robi
piękne rzeczy!

Pozdrawiam,
Ania - Trójmiasto

1. Data: 2003-08-27 08:57:46

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka <y...@p...onet.pl> napisał(a):

> http://www1.gazeta.pl/katowice/1,35019,1632844.html
>
> Pozdrawiam
> Julita

Super!!!
Tylko z czego to zrobić żeby było "do chodzenia"??
Anga

1. Data: 2003-08-27 09:35:44

Od: "Ania - Trójmiasto" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super!!!
Tylko z czego to zrobić żeby było "do chodzenia"??
Anga

Jeśli chodzi o materiał to jak pisałam "Petra" - ma pastelowe kolory, dwie
grubości i podobno mają wejść nowe kolory.
Jeśli chodzi o wzorki to mogem podesłać, tylko zeskanować trzeba :)
Pozdrawiam,
Ania - Trójmiasto

1. Data: 2003-08-28 10:11:18

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chodzi o materiał to jak pisałam "Petra" - ma pastelowe kolory, dwie
> grubości i podobno mają wejść nowe kolory.
Co to za wloczka. nici ?!?!
Kilka dni temu pytalam w poscie nowym o nici i welne na szydelkowe robotki,
tez o czeska( a ta czyba czeska sadzac po nazwie) i przemilczalyscie :-(((

> Jeśli chodzi o wzorki to mogem podesłać, tylko zeskanować trzeba :)

Ja poprosze :-)))

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-08-28 11:09:18

Od: "Ania - Trójmiasto" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie jest to czaeska włóczka tylko francuska. Ma diwe grubości, jest w 100%
bawełniana, nadaje się na szydełko (od 1,25 - 2,00) i na druty (2 - 2,5) -
jeśli mnie pamięć nie myli. Kosztuje jakieś 20 zł za 100g. Kolory są dostępne
na stronie DMC kiedy sie wpisze nr 993.
Pozdrawiam,
Ania - Trojmiasto

1. Data: 2003-08-28 15:01:57

Temat: Re: [szyde^(3)ko] znak czasów....;)
Od: Mirka Stobienia <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 03-08-26 18:44, Julka wrote:

> http://www1.gazeta.pl/katowice/1,35019,1632844.html
>
> Pozdrawiam
> Julita

Koniakowe stringi za chwilkę w Teleekspresie!

Miruśka

--
Poznań
GG: 1830698, ICQ: 147879346, o2: sweet-pea

"Często upamiętnia to niewielka tablica pamiątkowa głosząca, że wbrew
wszelkiemu ginekologicznemu prawdopodobieństwu ktoś bardzo sławny
urodził się na ścianie."
Terry Pratchett /Równoumagicznienie/

(xxx) czekam na pomoc:)
koraliki