szynka crudo parmenska

1. Data: 2010-01-07 15:09:34

Temat: szynka crudo parmenska
Od: "OlO" <O...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
zostalem obdarowany taka szyneczka na kosci o masie 7 kilo. Moze ktos
doradzic jak ja trzymac w domu ? do lodowki sie nie zmiesci , a 7 kilo bede
jadl ze 2 miesiace.

2. Data: 2010-01-07 16:12:42

Temat: Re: szynka crudo parmenska
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2010 16:09:34 +0100, OlO napisał(a):

> witam
> zostalem obdarowany taka szyneczka na kosci o masie 7 kilo. Moze ktos
> doradzic jak ja trzymac w domu ? do lodowki sie nie zmiesci , a 7 kilo bede
> jadl ze 2 miesiace.

Pociąć w plastry, poporcjować i zamrozić.
--

Ikselka.

3. Data: 2010-01-07 16:49:17

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pociąć w plastry, poporcjować i zamrozić.
> --
>
> Ikselka.

Pytanie było o przechowywanie szynki parmeńskiej a nie boczku marnie wędzonego.

4. Data: 2010-01-07 16:53:32

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

OlO pisze:
> witam
> zostalem obdarowany taka szyneczka na kosci o masie 7 kilo. Moze ktos
> doradzic jak ja trzymac w domu ? do lodowki sie nie zmiesci , a 7 kilo
> bede jadl ze 2 miesiace.

Szynki parmeńskiej się nie mrozi.
Przechowuje do pół roku w temp.4-8 stopni, a jak taką znajdziesz w domu?
Nie mam pojęcia. Szynka musi "oddychać", nie zapakuj jej szczelnie,
tylko zakryj folią miejsce, z którego kroisz.
--
BBjk

5. Data: 2010-01-07 18:05:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jan 2010 17:49:17 +0100, kogutek napisał(a):

> Pytanie było o przechowywanie szynki parmeńskiej a nie boczku marnie wędzonego.

OK: trzymać na stole i zaprosić gości. A nie objadać się samemu, zeby się
nie zepsuło.
--

Ikselka.

6. Data: 2010-01-07 18:30:55

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

OlO pisze:
> zostalem obdarowany taka szyneczka na kosci o masie 7 kilo. Moze ktos
> doradzic jak ja trzymac w domu ? do lodowki sie nie zmiesci , a 7 kilo
> bede jadl ze 2 miesiace.

Masz szynkę z kośćią? Coś takiego wyczytałam:
Tylko szynka z kością może być zawieszona i przechowywana do 12
miesięcy w temperaturze 17-20 stopni, ale należy pamiętać, że raz
napoczętą należy już przełożyć do lodówki i przechowywać najwyżej 1
miesiąc zabezpieczając odkrojoną część przed wysuszeniem.
--
BBjk
http://bajarka.fotolog.pl/

7. Data: 2010-01-07 22:12:25

Od: betonowy janusz <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Pociąć w plastry, poporcjować i zamrozić.
chyba ciebie

8. Data: 2010-01-08 02:12:24

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

betonowy janusz pisze:

> chyba ciebie

gównem nie smarować bo szkoda gówna

9. Data: 2010-01-08 02:13:29

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> [...]
> napoczętą należy już przełożyć do lodówki i przechowywać najwyżej 1
> miesiąc zabezpieczając odkrojoną część przed wysuszeniem.

opierdoliłbym takiej szyny kawał ...

10. Data: 2010-01-17 10:33:20

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

"Zwierzęta cierpią na całym świecie. Również w twoim otoczeniu. Również przez
ciebie.
Zastanów się nad twoim odżywianiem. Ludzie stwarzają sobie wiele, bardzo wiele
negatywnej karmy poprzez swój niewłaściwy sposób odżywiania.
Jedzenie mięsa jest dużym grzechem, jedzenie ryb dużym błędem.
Niezliczone zwierzęta cierpią z powodu waszego błędnego odżywiania. Wielu z was
wykorzystuje eksperymenty J.C.Bose'a, który wykazał, że również rośliny są
reagującymi istotami żywymi, aby usprawiedliwić swój niewłaściwy sposób odżywiania.
Rośliny są oczywiście istotami żywymi. Zwierzęta jednakże wyposażone są w system
nerwowy oraz dysponują ograniczoną zdolnością do myślenia, czego są pozbawione
rośliny. Dlatego zwierzęta krzyczą i płaczą kiedy są zabijane, rośliny nie.
Nie porównuj zatem zwierząt z roślinami, ponieważ nie jest to nic innego jak
błędna logika.
Zmień raczej swoje odżywianie. Trzymaj się z daleka od mięsa na ile jest to możliwe.
Wówczas uczynisz wiele, bardzo wiele dla poprawy świata."

Dzien dobry, zastałem Jolke?
nietypowe fronty kuchenne
KTO ZNA...
Pasteryzacja sosu czosnkowego
Czy gruba berta i ten pedał jeszcze tu piszą?