szyyyyja

1. Data: 2003-01-16 09:08:33

Temat: szyyyyja
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

wiecie, ze wiek kobiety poznaje sie po szyi?
:)

moja dluuugo nie miala zadnych zalaman, zmarszczek, az tu nagle bah!
(wiem nawet od czego - fatalna pozycja przy czytaniu :( )
no i sa.
w dodatku niedawno scielam dlugasne wlosy na krotko i szyje widac.

macie jakies sprawdzone kosmetyki na te - urocza skad inad - czesc
ciala?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-16 09:26:12

Temat: Re: szyyyyja
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> macie jakies sprawdzone kosmetyki na te - urocza skad inad - czesc
> ciala?

Moja mama nie może się nachwalić kremu na szyje i dekolt AretinaQ z Ziaji.
Ostatnio wygłosiła taki pean na jego cześć, ze nalezało nagrać i puszczać
jako reklamę ;-) Reszta specyfików poszła w odstawkę. Kosztuje ten
"cudowny" kosmetyk 9 złotych.
Ola

1. Data: 2003-01-16 13:55:47

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:

> [...]
> Ostatnio wygłosiła taki pean na jego cześć, ze nalezało nagrać i puszczać
> jako reklamę ;-) Reszta specyfików poszła w odstawkę. Kosztuje ten

Smaruje sie tym specyfikiem jakies....2 miesiace?Chyba tak....i co?
I "koła", które u mnie zaczynaja sie powoli pojawiac nie chca zniknac.
Skora jedynie pozostaje dobrze nawilzona. A to nie o to chidzoło:(

Mich'ata

1. Data: 2003-01-16 14:45:56

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości

> Smaruje sie tym specyfikiem jakies....2 miesiace?Chyba tak....i co?
> I "koła", które u mnie zaczynaja sie powoli pojawiac nie chca zniknac.
> Skora jedynie pozostaje dobrze nawilzona. A to nie o to chidzoło:(

Trzeba było zacząć zanim się pojawiły te koła - teraz to nie znikną tak
szybko i to od samego kremu:-(
Kosmetyczka pozwiedzała mi ostatnio że o szyję trzeba zacząć dbać ok. 20
roku życia (mam jakieś 8 lat opóźnienia). Poleciła kompres z ciepłej oliwy z
dodatkiem wit. A i E , raz w tygodniu. Moja koleżanka, też kosmetyczka
polecała krem i maskę na szyję dekolt - są to kosmetyki gabinetowe- z
Charmine Rose. Są niedrogie i podobno skuteczne - trzeba tylko znaleźć
gabinet w którym je rozprowadzają.
Ja jeszcze nie mam zmarszczek na szyi ale panika mnie ogarnęła miesiąc temu,
zaraz po ostatnich moich urodzinach:-)))) Drugi mój kosmetyczny grzech to
ręce - też o nie nie dbałam odpowiednio i teraz szukam cudownych
specyfików:-) Wiek najbardziej widać na szyi i dłoniach...
DominikaNM

1. Data: 2003-01-16 15:05:50

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba było zacząć zanim się pojawiły te koła - teraz to nie znikną tak
> szybko i to od samego kremu:-(

Heh, ja takie koła mam z urody..... od dziecka prawie.... już się
przyzwyczaiłam do nich nawet....

> zaraz po ostatnich moich urodzinach:-)))) Drugi mój kosmetyczny grzech to
> ręce - też o nie nie dbałam odpowiednio i teraz szukam cudownych
> specyfików:-) Wiek najbardziej widać na szyi i dłoniach...

Nie trzeba cudownych specyfików na ręce, wystarczy tylko przy mazianiu buzi
wziąć tylko odrobinę więcej kremu na paluchy (albo szpatułkę - ja zawsze
biorę na paluchy) i wsmarować ta resztkę w grzbiet dłoni.... a poza tym
pamiętać, żeby po każdym moczeniu rąk posmarować je kremem....
i już.....

Aga

1. Data: 2003-01-17 08:22:01

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:

> Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości

> Trzeba było zacząć zanim się pojawiły te koła - teraz to nie znikną tak
> szybko i to od samego kremu:-(

To też napisałam, że u mnie zaczynają się pojawiać.
Są dni kiedy widzę je wyraźniej a isą dni kiedy ich nie widzę.
To pewnie zależy od tego jak danej nocy spałam albo jak spędziłam dzień w pracy
itp.
Dlatego zaczęłam stosować ten krem...ale innych efektów niż nawilżanie
nie zauważyłam.

Mich'ata

1. Data: 2003-01-18 21:58:39

Temat: Odp: szyyyyja
Od: "LiLiT" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DominikaNM <d...@a...pl>

> Kosmetyczka pozwiedzała mi ostatnio że o szyję trzeba zacząć dbać ok. 20
> roku życia

Przestraszylam sie ;-)
Czy moge uzywac kremu do pielegnacji szyji i dekoltu Ziaji o którym była tu
mowa ? Jestem lekko po 20-stce

1. Data: 2003-01-18 23:33:36

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przestraszylam sie ;-)
> Czy moge uzywac kremu do pielegnacji szyji i dekoltu Ziaji o którym była
tu
> mowa ? Jestem lekko po 20-stce

Nie wiem jaki to krem ale myślę że chodziło kosmetyczce i nawilżanie na
początek czyli rozsmarowanie kremu do twarzy trochę niżej:-) Dopiero potem
jakieś specjalne kremy do szyi.
DominikaNM

1. Data: 2003-01-20 00:56:05

Od: "dd" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiecie, ze wiek kobiety poznaje sie po szyi?

to raczej zalezy od kobiety a nie od czesci jej ciala.. u jednej szyja u
innej co innego.....

> macie jakies sprawdzone kosmetyki na te - urocza skad inad - czesc
> ciala?

kosmetykow jest cala masa.. ale polecam GIMNASTYKE.. -rozciagaj miesnie
szyji odrzucajac glowe do tylu nie gwaltownie ale lagodnie i do oporu..
zmarszczek i kol to moze nie zlikwiduje ale nieco "rozprasuje"
dorcia

Zmarszczki w bardzo młodym wieku :(
Skin Maximizer?
wlosy
powitanie i pytanko o krem przeciwzmarszkowy
Czy ktos wygral lupiezem?