tabasco-czy ktos ma te reklame?

1. Data: 2002-07-02 19:42:22

Temat: tabasco-czy ktos ma te reklame?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

...jak bog tabascuje sobie pizze i powoduje tym koniec swiata?:) jak
ktos ma, to niech mi podesle, plizzz.

1. Data: 2002-07-02 20:30:06

Temat: Re: tabasco-czy ktos ma te reklame?
Od: g...@f...de (Georg Jennerwein) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Jul 2002 21:42:22 +0200, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

>...jak bog tabascuje sobie pizze i powoduje tym koniec swiata?:) jak
>ktos ma, to niech mi podesle, plizzz.

ftp://ftp.freenet.de/pub/software/freespeed/Werbung/
tabasco.mpg

Na zdrowie!
Jurek.

1. Data: 2002-07-02 21:16:50

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ftp://ftp.freenet.de/pub/software/freespeed/Werbung/
tabasco.mpg

dzieki bardzo - zawsze mozna na poczciwe ludziska liczyc:)))

1. Data: 2002-07-03 14:10:00

Od: "Sorfi" <a...@u...home.se> szukaj wiadomości tego autora

u mnie dziala bez problemu sprawdzalam przed chwila

1. Data: 2002-07-03 14:10:00

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Georg Jennerwein" <g...@f...de> napisał w
wiadomości news:3d220d2c.12434690@news.cis.dfn.de...
> ftp://ftp.freenet.de/pub/software/freespeed/Werbung/
tabasco.mpg

"Nie można odnaleźć strony
Strona, której szukasz, mogła zostać usunięta, zmieniono jej nazwę lub
jest tymczasowo niedostępna. "

:-((( Monika

1. Data: 2002-07-03 15:16:00

Od: Markos <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sorfi" <a...@u...home.se> wrote in

> u mnie dziala bez problemu sprawdzalam przed chwila

O co chodzi z ta reklama?

1. Data: 2002-07-03 15:49:10

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O co chodzi z ta reklama?

jest b. smieszna:)

1. Data: 2002-07-03 16:33:59

Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sorfi" <a...@u...home.se> wrote...
> u mnie dziala bez problemu sprawdzalam przed chwila

Dokladnie - sciaga sie nawet dosc szybko. Najlepiej dodaj link do jakiegos
Get Righta czy Bullet Proof-a zeby sie sciagnal, bo otwieranie (u mnie)
niby sie skonczylo w odtwarzaczu ale zamrozilo sie na koncu.

1. Data: 2002-07-04 13:22:55

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Monika B-W wrote:
> "Nie można odnaleźć strony
> Strona, której szukasz, mogła zostać usunięta, zmieniono jej nazwę lub
> jest tymczasowo niedostępna. "
> :-((( Monika

Sprobuj ftp://ftp.freenet.de/pub/software/freespeed/Werbung/
Sporo tam tych filmikow :-)

Lukasz

pasteryzować mięco czy nie ?
Jak zrobić makaron z sosem z łososia?
Wirtualna kuchnia nie dziala:(
piorka z pomidorami i gorczyca + cukinia smazona
Pierogi