tabletki + wakcje

1. Data: 2005-06-22 18:02:49

Temat: tabletki + wakcje
Od: Lizzan <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy,
Malutkie pytanko.....czy podróże wpływaja na efektywne dzialanie
tabletek antykoncepcyjnych (zmiana klimatu, pogody, stres z podróża,
wysilek fizyczny etc) ??

Dzieki za odpowiedzi,

pozdrawiam,
lizzan

2. Data: 2005-06-22 18:33:03

Temat: Re: tabletki + wakcje
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lizzan napisał(a):
> Moi Drodzy,
> Malutkie pytanko.....czy podróże wpływaja na efektywne dzialanie
> tabletek antykoncepcyjnych (zmiana klimatu, pogody, stres z podróża,
> wysilek fizyczny etc) ??

przy założeniu, że nie wiążą się z tym jakieś silniejsze sensacje
żołądkowe - nie wpływają :)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-06-22 18:41:59

Od: Lizzan <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi napisał(a):

> przy założeniu, że nie wiążą się z tym jakieś silniejsze sensacje
> żołądkowe - nie wpływają :)

sensacji zaladkowych nie mam w planie ;)

dzieki :)

lizzan

4. Data: 2005-06-23 07:19:28

Od: "Rav4" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Malutkie pytanko.....czy podróże wpływaja na efektywne dzialanie tabletek
> antykoncepcyjnych (zmiana klimatu, pogody, stres z podróża, wysilek
> fizyczny etc) ??

Nie, nie wpływają na działanie

5. Data: 2005-06-23 14:41:05

Od: Lizzan <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rav4 napisał(a):

> Nie, nie wpływają na działanie

i to sie nazywa dobra wiadomosc ;)

lizzan

wchlanianie zelaza
Alergi + przeziebienie
Tu znajdziesz potrzebne informacje
Dobry dermatolog - może ktos polecic dobrego dermatologa ?
który rezonans lepszy