tabletkii antykoncepcyjne Jeanine

1. Data: 2005-02-11 22:49:45

Temat: tabletkii antykoncepcyjne Jeanine
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od ok 5 miesięcy zażywam ww tabletki. Zostały mi przepisane, poza
oczywistym powodem, także na kłopoty z cerą. Niestety, skóra stała się
przesuszona, podrażniona, ciągle jest naciągnięta i piecze. czy to może być
efekt zażywania tych pigułek? Przedtem przez kilka lat używałam Diany35,
cera była w porządku. Czy powinnam do nich wróćić? Pytam, bo podobno nei są
już przepisywane ze względu na przestarzałą wielką ilość hormonów
wewnątrz:/...
Prosze o radę
PS. jakichś tabletek musze używać, a chcę żeby i cera na tym skorzystała
Kroofka

2. Data: 2005-02-12 09:44:22

Temat: Re: tabletkii antykoncepcyjne Jeanine
Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cujcpp$7dc$1@news.onet.pl,
kroofka napisał(a):

> [...]
> przestarzałą wielką ilość hormonów wewnątrz:/...
> Prosze o radę
> PS. jakichś tabletek musze używać, a chcę żeby i cera na tym

hm... no wiesz, tabletki przepisuje lekarz i nie wyobrażam sobie, żebyś
poszła do swojego ginekologa i powiedziała, że chcesz te i te tabletki, bo
ktoś Ci je doradził....

skoro obecne tabletkiCi nie odpowiadają - poproś o zmianę i wyjaśnij w czym
rzecz...

po za tym tabletki na każdą dziewczynę/kobietę działają inaczej

trudno przewidzieć jak będą na Ciebie działały tabletki, które innym
odpowiadaja...

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-02-12 12:38:55

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hm... no wiesz, tabletki przepisuje lekarz i nie wyobrażam sobie, żebyś
> poszła do swojego ginekologa i powiedziała, że chcesz te i te tabletki, bo
> ktoś Ci je doradził....

No ale tak to mniej więcej wygląda - powiedziałam że chcę coś na cerę i że
słyszałam o Jeanine, a Pani Doktor (wiem na 100% że bardzo dobra) najpierw
zastanowiła się nad ewentualnymi przeciwskazaniami, a skoro ich nie
zauważyła, przepisała mi te tabletki na próbę. Pójdę jednak do niej i
poprosze o zmianę.
Wcześniej brałam przez ok 3 lata Dianę - wiem że wg ulotki to za długo, ale
lekarze mają o tym różne opinie. Np mój dziadek jest ginekologiem i uważa że
mogę brać dalej. Trochę jestem zagubiona w tym temacie, bo gdzie pójdę to
każdy mówi inaczej. Chciałabym dowiedzieć się konkretnei co grozi
organizmowi przy długim zazywaniu Diany (i dlaczego).
może ktoś mi wyjaśni..?
Kroofka

woda w leczeniu tradziku
Czy to nerwica? Jak to leczyć?
Juz po chorobie a kaszel mnie ciagle meczy!
Jakie leki przeciwbolowe sa bezpieczne w ciazy?
125 uderzeń serca