125 uderzeń serca

1. Data: 2005-02-11 20:31:48

Temat: 125 uderzeń serca
Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy 125 uderzeń serca na minutę to dużo?
Gośc ma 164cm wzrostu, waży 90kg, ale jakoś nie widac po nim tuszy... ma
brzuszek owszem, ale nie aż tak wystający... ot brzuszek większy niż płaski,
udo ma grube.
Kaleką nie jest, do autobusu podbiegnie, zadyszki nie ma... jest gibki.

Czy z takim stanem trzeba coś robić? Leczyć ?

2. Data: 2005-02-11 20:39:10

Temat: Re: 125 uderzeń serca
Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Feb 2005 20:31:48 GMT, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
napisał(a):

> [...]
> Kaleką nie jest, do autobusu podbiegnie, zadyszki nie ma... jest gibki.
>
> Czy z takim stanem trzeba coś robić? Leczyć ?
125 uderzeń/minuta w spoczynku, po wysiłku, w trakcie snu? W jakim wieku
jest "gość"? Mówiąc w skrócie - za mało danych

--
Panowie ... jesteście oficerami Armii Stanów Zjednoczonych. Oficerowie
żadnej innej armii

3. Data: 2005-02-12 01:27:15

Od: unnamed <unnamed@.os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

> [...]
> Kaleką nie jest, do autobusu podbiegnie, zadyszki nie ma... jest gibki.
>
> Czy z takim stanem trzeba coś robić? Leczyć ?

mogę ci podać mniej więcej dla normalnego człowieka.
Sen: 50 - 60 uderzeń/min
spoczynek: 70 - 80 uderzeń/min
chód: 85 - 100 uderzeń/min
Duży wysiłek (podnoszenie ciężarów, sprint itp): 100 - 160
Można też tak się wymęczyć żeby ci biło 220 uderzeń/min, ale to jest
mniej więcej grannica...potem pewnie omdlenie...
a jeśli ma 125 uderzeń/min w spoczynku (czyli nie poruszał się co
najmniej 5 min) to to jest zdecydowanie za dużo i należy iść po
skierowanie do kardiologa. Być może jest to częstoskurcz napadowy >
leczenie: Propranolol + Aspargin
Jak kolega nie chce iść do lekarza to niech sobie kupi Aspargin bez
recepty i przyjmuje 3 razy dziennie... powinno się zaobserwować poprawę.
Ale powiedz w jakim stanie jest tyle uderzeń/min ?

--
GG #5324432 , Przy odpowiadaniu na PRIV usuń zabezpieczenie antyspamowe

4. Data: 2005-02-12 10:53:30

Od: "wito" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem kiedyś tak samo 120/min, do tego arytmia i wysokie ciśnienie 180/90.
Byłem 2tyg w szpitalu na badaniach, nic nie wykryli. Brałem przez kilka lat
propranolol. Propranolol zadziałał rewelacyjnie i od razu. Potem widząc
poprawę powoli od niego odszedłem, słyszałem że uszkadza naczynia krwionośne
szczególnie nóg. Przez następnych kilka lat wszystko było Ok arytmia z
rzadka, ciśnienie w normie. Ostatnio jednak znowu coś nie tak, będę musiał
się trochę pobadać.

Pozdrawiam

5. Data: 2005-02-12 12:37:21

Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Makro" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> 125 uderzeń/minuta w spoczynku, po wysiłku, w trakcie snu?

w spoczynku, tj. jak chodzi normalnie po mieszkaniu, robi coś tam bez
wysiłku... usiądzie

> W jakim wieku jest "gość"?

33 lata

ból w klatce
skuteczność szczepionki przeciw grypie...?
ból w klatce piersiowej
Niewydolność serca
palenie a rtg kp