Re: 125 uderzeń serca

From: "wito" <w...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: 125 uderzeń serca
Date: Sat, 12 Feb 2005 11:53:30 +0100

Miałem kiedyś tak samo 120/min, do tego arytmia i wysokie ciśnienie 180/90.
Byłem 2tyg w szpitalu na badaniach, nic nie wykryli. Brałem przez kilka lat
propranolol. Propranolol zadziałał rewelacyjnie i od razu. Potem widząc
poprawę powoli od niego odszedłem, słyszałem że uszkadza naczynia krwionośne
szczególnie nóg. Przez następnych kilka lat wszystko było Ok arytmia z
rzadka, ciśnienie w normie. Ostatnio jednak znowu coś nie tak, będę musiał
się trochę pobadać.

Pozdrawiam