tajskie

1. Data: 2002-04-09 14:30:19

Temat: tajskie
Od: mishka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pieknie!

Jadlam kiedys na imprezie pt:"tajskie zarcie" pewna potrawe, ktora byla
pyszna, przypuszczam ze latwa do zrobienia tyle tylko, ze za bardzo nie
wiem jak po kolei skladniki laczyc i jakich przypraw dodac, a skladala sie
z:zielonego groszku(chyba puszka)pomidorow bez skorki i pokrojonych w
kostke(mysle ze tez moze byc pyszka)do tego dodany jogrt naturalny, tylko
ze nie wmieszany w potrawe a jakby polany na wierzch.No i ten jogurt jakby
sie troche zcial.wszystko podane na cieplo i do wyboru pachnacy ryz albo
pieczywo tajskie. A ha no i wlasnie te przyprawy, nie wiem co bylo ale
chyba cynamon i co jeszcze nie mam pojecia.
Jesli ktos z Was zna taka potrawe to bardzo prosze o pomoc, mysle ze
innym tez by sie spodobal ten przepis, na prawde pycha!(i lekkie danko przy
okazji)

Pozdroofka
mishka
m...@w...pl