talk do stóp

1. Data: 2006-01-02 16:26:03

Temat: talk do stóp
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam denerwujaca przypadlosc - okropnie poca mis ie stopy - wlasciwie to nie cale
stopy tylko palce, miejsca miedzy palcami :(
wnerwia mnie to i przeszkadza bo ciagle zdaje mi sie ze mam rzeke w butach

wpadlem na pomysl zeby zastosowac jakis talk do stop - czy ktos moze
ppotwierdzic czy cos akiego jak talk/puder moze pomoc na nadpotliwosc stop?

a moze znacie jakies dobre wyprobowane, moga byc nawet drozsze specyfiki?
bardzo licze na opdowiedz

2. Data: 2006-01-02 17:12:11

Temat: Re: talk do stóp
Od: "nemo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stop?
>
> a moze znacie jakies dobre wyprobowane, moga byc nawet drozsze specyfiki?

http://www.scholl.com.pl/

pzdr

3. Data: 2006-01-02 21:37:28

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 2 Jan 2006 18:12:11 +0100, *nemo*
<news:dpbmue$l48$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> http://www.scholl.com.pl/

Ludzi chcesz tym potruć?
U mnie w pracy jedna koleżanka ściągała pantofle i tym ścierwem je sobie
psikała. Truła mnie tym smrodem.
Kupcie sobie Antidral w aptece i problem będzie z głowy ( pod pachy też na
100% skuteczny).

--
Kaja

4. Data: 2006-01-02 21:42:38

Od: "nemo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Ludzi chcesz tym potruć?

niektórych owszem

> [...]
> psikała. Truła mnie tym smrodem.
> Kupcie sobie Antidral w aptece i problem będzie z głowy ( pod pachy też na

nigdy nie używałem ani scholla ani Antidralyu - ale znam ludzi któży chwala
sobie schola

pzdr

5. Data: 2006-01-02 21:49:58

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

no dobrze, zakupie jutro zasypke scholla
zobaczymy co to to warte jest :)
pozdrawiam i dzieki za odp!

6. Data: 2006-01-02 23:02:06

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

np. zasypka Stoppot.

7. Data: 2006-01-04 18:48:23

Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości
?

> a moze znacie jakies dobre wyprobowane, moga byc nawet drozsze specyfiki?
> bardzo licze na opdowiedz
> Pozdrawiam

Polecam Proftin M.
Pozdr. Gocha

do ginekologów - bardzo krempujący problem.
zmeczenie
Eliminowanie genu /Kraków
kiedy badanie?
Adenocarcinoma