tarka do stóp

1. Data: 2003-06-20 07:34:01

Temat: tarka do stóp
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko, która tarka wedlug was jest najskuteczniejsza? Mam teraz z
Oriflamu-jest nawet ok. ale moze istnieja jakies lepsze?
tweetka

1. Data: 2003-06-20 07:54:51

Temat: Re: tarka do stóp
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanko, która tarka wedlug was jest najskuteczniejsza? Mam teraz z
> Oriflamu-jest nawet ok. ale moze istnieja jakies lepsze?

scholl ma fajną tarke- jest dwustronna i każda strona ma różną szorstkość

1. Data: 2003-06-20 08:48:23

Od: "Magda Mazur" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> scholl ma fajną tarke- jest dwustronna i każda strona ma różną
szorstkość

Ale bardzo szybko sie zuzywa.Ja raczej polecam nozyk scholla taki z
wymiennymi ostrzami.Po wymoczeniu naskork sie zcina bardzo wygodnie i
dokladnie.Wiem ze sa przeciwnicy usowania twardej skory z piet ale moim
nozkom tylko to pomaga.No i oczywiscie kremy zmiekczajace najlepiej sholla
ale i avonu moga byc.

Pozdrawiam Magda

1. Data: 2003-06-20 10:05:35

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Mazur" <m...@w...pl> napisał

> Wiem ze sa przeciwnicy usowania twardej skory z piet ale moim
> nozkom tylko to pomaga.

Ja nie jestem przeciwniczką tylko sie zastanawiam co trzeba robić ze
stopami, żeby używać takich radykalnych metod ?
Ja sama całe życie na wysokich obcasach poza domem a w domu i ogrodzie bez
butów (od marca do października mniej więcej) i co którąś tam kąpiel pumyks
i krem .... i wystarcza.

Co Ty robisz, że musisz używać nożyka ?

Pozdrawiam
MOLNARka ... zaintrygowana

1. Data: 2003-06-20 10:16:00

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

> Ja nie jestem przeciwniczką tylko sie zastanawiam co trzeba robić ze
> stopami, żeby używać takich radykalnych metod ?
> Co Ty robisz, że musisz używać nożyka ?

to chyba kwestia szybkosci rogowacenia naskorka. ja przy kazdym prysznicu
uzywam tarki, raz w tygodniu mocze stopy bardziej drecze. i co? i nie
nadazam z usuwaniem tego szajsu....

pzzdr
marta

1. Data: 2003-06-20 10:38:08

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz, nie trzeba robić nic szczególnego. Wystarczy mieć skłonność do
nadmiernego rogowacenia skóry :(

1. Data: 2003-06-20 11:16:24

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> to chyba kwestia szybkosci rogowacenia naskorka. ja przy kazdym prysznicu
> uzywam tarki, raz w tygodniu mocze stopy bardziej drecze. i co? i nie
> nadazam z usuwaniem tego szajsu....

A czy używanie nożyka nie powoduje szybszego rogowacenia niż używanie
pumeksu?
DominikaNM

1. Data: 2003-06-20 11:34:53

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:bcuqen$gei$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A czy używanie nożyka nie powoduje szybszego rogowacenia niż używanie
> pumeksu?

nie zauwazylam takiej zaleznosci. przynajmniej u siebie. przy czym ja nozyka
sama nie uzywam - tylko gdy mi to robi pedikiurzystka, czyli rzadko. a i tak
skora mi blyskawicznie rogowacieje. bez zyletki to chybaby mi kopyta wyrosly
:))) wydaje mi sie ze to rogowacenie szybkie to sklonnosc osobnicza. w
rodzinie traktujemy swoje stopy podobnie, mama z bratem nie maja takiego
problemu, za to ja z ojcem owszem...

pzdr marta

1. Data: 2003-06-24 16:47:00

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka wrote:

>Co Ty robisz, że musisz używać nożyka ?

Narastanie zrogowaciałego naskórka jest sprawą indywidualną. Jak z
wieloma rzeczami, po prostu każdy ma inaczej. Ja używam tarki, nie
nożyka, ale też muszę ścierać pięty codziennie, zwłaszcza latem, kiedy
chodzę w sandałach. Słyszałam też, że wpływ na to ma ilość spożywanego
białka, ale nie wiem, czy to prawda.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-06-25 07:51:04

Od: "Gonia" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweetka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam pytanko, która tarka wedlug was jest najskuteczniejsza? Mam teraz z
> Oriflamu-jest nawet ok. ale moze istnieja jakies lepsze?
> tweetka

ja gdzies czytalam o tarkach szklanych (chyba) podobno sa najlepszze.
niestety nigdzie ich nie ma. moze ktoras z Was miala okazje ja wyprobowac.
pzdr
gonia

sensual joanny
nutrilift