tarka na placki ziemniaczane

1. Data: 2009-08-27 11:46:03

Temat: tarka na placki ziemniaczane
Od: "aja74" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od jakiegos czasu szukam maszynki do ucierania ziemniakow na palcki. Ale
nie chce elektrycznej maszynki tylko na korbke (moze byc przykrecana do
blatu albo na przyssawke).
Moje poszukiwania nic nie daly, albo poprostu zle szukam.

Pozdrawiam
AJA

2. Data: 2009-08-27 11:59:19

Temat: Re: tarka na placki ziemniaczane
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aja74" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> blatu albo na przyssawke).
> Moje poszukiwania nic nie daly, albo poprostu zle szukam.

Kup jednak elektryczną raty wielkości 30zł, a sprzęt na lata. Polecam
Zelmera Dianę lub nowszą z pełnym wyposażeniem, ale kup w jakimś sklepei bo
u Zelmera drogo - chyba, że ponegocjujesz - a można.
Tarki na przyssawke są, ale nie są zbyt praktyczne. Może to być też
robot Zelmera Fenomen z sokowirówką (ma tarki). Te dwa urządzenia razem
kupisz zdecydowanie taniej niż ceny katalogowe, a warto - niewielki wydatek
a użyteczność duża - zwłaszcza do przetworów - czyli juz teraz.

3. Data: 2009-08-27 12:12:45

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

0021 Maszynka do rozdrabniania warzyw
http://www.domik.com.pl/produkt.php?lang=pl na dole strony...

4. Data: 2009-08-27 12:20:36

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

I taka ciekawostka:
http://kuchenne.blogspot.com/2008/11/tarka-spiralna-
z-wymiennymi-ostrzami.html

5. Data: 2009-08-27 13:58:23

Od: "aja74" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wydatek
> a użyteczność duża - zwłaszcza do przetworów - czyli juz teraz.

Rzecz w tym ze chce byc niezalezny od zrodla zasilania, i nie chce trzymac
kolejnego ustrojstwa w kuchni. A wiem ze maszynki te nie sa wielkich
rozmiarow. Kiedys w Intermarche widzialem to co chcialem ale nie kupilem i
do dzis zaluje :(

Moze jednak jest gdzies na necie cos takiego na korbke :)

AJA

6. Data: 2009-08-27 14:22:52

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do dzis zaluje :(
>
> Moze jednak jest gdzies na necie cos takiego na korbke :)

Popatrz na inne linki Domik produkuje tarkę na korbkę - mam podobną -
dlatego wolałem kupić robota. Ale fakt - gdy brak prądu to warto mieć coś
(z)ręcznego - np. czterostronną tarkę...

7. Data: 2009-08-27 15:18:39

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aja74" <a...@g...com> napisał w wiadomości >
> Rzecz w tym ze chce byc niezalezny od zrodla zasilania, i nie chce trzymac
> kolejnego ustrojstwa w kuchni........

Popieram.
Ja z większością AGD przechodzę na ręczne.

Adam

8. Data: 2009-08-27 16:25:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 17:18:39 +0200, Shivman napisał(a):

> Popieram.
> Ja z większością AGD przechodzę na ręczne.

Ja też. Tzn nie żeby zupełnie, ale staram się o dublowanie el. urządzeń
drobnego kuchennego AGD - ręcznymi.
--

Ikselka.

9. Data: 2009-08-27 18:05:31

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

Shivman napisal(a):

> Popieram.
> Ja z większością AGD przechodzę na ręczne.

a to czemu? Ja przechodzę na elektrycznie, nie chce mi się machać, trzeć
itp.

--
pozdrawiam, Zbylut

10. Data: 2009-08-27 18:27:13

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Aug 2009 13:46:03 +0200, aja74 wrote:

> [...]
> blatu albo na przyssawke).
> Moje poszukiwania nic nie daly, albo poprostu zle szukam.

Jeszcze raz:
http://www.domik.com.pl/produkt.php?lang=pl

BIEDA ZUPKI
Kolendra z torebki