tarta ze szpinakiem - jak zrobic?

1. Data: 2004-06-17 14:21:34

Temat: Re: tarta ze szpinakiem - jak zrobic?
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:cas9a1$9cg$1@topaz.icpnet.pl...

> A co potem z ta fasola? Do tarty mozna dodac?

Do słoiczka i będzie na następna tartę, żeby nie wypurchmiła się na
środku. Ja mam do tego celu, juz taką leciwą, spalona na ciemny brąz. :-)

Sowa

1. Data: 2004-06-17 14:22:56

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do słoiczka i będzie na następna tartę, żeby nie wypurchmiła się na
> środku. Ja mam do tego celu, juz taką leciwą, spalona na ciemny brąz. :-)

Ok, a jeszcze powiedz mi, prosze, ile wagowo dac szpinaku i na jakiej duzej
blasze robisz te tarte, ze zostaje Ci ciasto?
BAsiek.

1. Data: 2004-06-17 17:45:25

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:cas9fv$9gd$1@topaz.icpnet.pl...

> Ok, a jeszcze powiedz mi, prosze, ile wagowo dac szpinaku

Daję pęczek - wydaje mi się, że cały pęczek waży +/- kilogram - tyle że
odpadają te wszystkie łodygi.

na jakiej duzej
> blasze robisz te tarte, ze zostaje Ci ciasto?

No taką zwykłą kamionkową formę do tarty mam - kragłą o średnicy 24cm.

Sowa

1. Data: 2004-06-17 19:55:02

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daję pęczek - wydaje mi się, że cały pęczek waży +/- kilogram - tyle że
> odpadają te wszystkie łodygi.
>
> na jakiej duzej
>
> No taką zwykłą kamionkową formę do tarty mam - kragłą o średnicy 24cm.

Dzieki serdeczne.
Jutro rano biegne na rynek po szpinak i pieke na obiad tarte :)
Pozdrawiam.
Basiek, ktora uwielbia szpinak.

1. Data: 2004-06-21 18:24:05

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ja robie tak:

[ciach]

Sowo, jestes wielka!!!!!!
Takiej pychoty dawno nie jadlam!!!!! Posypane ziarnem sezamowym, to moja
wariacja, po prostu swietne!
Dzieki za przepis. A ja myslalam,ze Ameryke odkrylam robiac zapiekanke
szpinakowa wg twego- okazalo sie- przepisu, ze spodem lepsza.
Pozdrawiam Hafsa( a z brzuszkiem radze sobie cwiczac codziennie joge.....)

Jaki parowar?
Mutanty
beza kokosanka
Kapusta