tawulec Cripsa

1. Data: 2002-08-09 19:15:56

Temat: tawulec Cripsa
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa jestem czy duży rośnie ten krzaczek i czy przewieszają mu się
gałązki i czy jest dobry nad staw .

--
pozdrawiam E.Łuczyńska

2. Data: 2002-08-10 16:24:03

Temat: Re: tawulec - może inna odmiana
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam tego słowa.

--
pozdrawiam Ela
Użytkownik "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> napisał w

3. Data: 2002-08-10 16:50:32

Temat: Re: tawulec Crispa
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki.

--
pozdrawiam Ela

4. Data: 2002-08-11 10:08:45

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-08-11 13:57:25

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wnoszę poprawkę do nazwy ; tawulec Crispa

--
pozdrawiam E.Ł

6. Data: 2002-08-11 16:25:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2002-08-12 11:28:55

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:aj63qi$lh5$1@pingwin.acn.pl...
> Serdeczne dzięki.

Chyba nie jest w pełni mrozoodporny bo kiedyś mi wymarzł.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Szarotki
Trawsko