te filmiki o nlp

11. Data: 2008-09-04 12:05:49

Temat: Re: te filmiki o nlp
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "tren R" <t...@p...pl> wrote in message
>
> Tak, smieszne, w dziwny sposob wymachujące rekami nastolatki.

> chyba chec zmiany, moze chec poradzenie sobie z silna niesmialoscia?
> Zauwaz ze Ci kolesie bez skrepowania potrafia mowic nam przed
> kamerą swoje dziwne tresci. Jesli wczesniej byli to ludzie bardzo
> niesmiali to jednak czegos sie nauczyli. Jakos niesmialosc zwalczyli.
> To ze troche sztucznie wygladaja to juz inna sprawa.
>
> Ale jak sami uczą - staja sie odporni na krytyke. Moze to ne takie zle? :)

stawanie się automatem? możliwe :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

12. Data: 2008-09-04 21:35:46

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> dębowski
> http://pl.youtube.com/watch?v=jpBNXDYoLFw&feature=re
lated

> kurwa, jest jakiś normalny?!

Obejrzyj kawałek Adama a pozniej włącz to (kiedy sie wypowiada):
http://pl.youtube.com/watch?v=Cn2XPRPmYF0

Moim zdaniem uderzające podobienstwo ;]

=============
//-\\ || )) //-\\ ][\/][ | "Before we say something is out of
a...@p...onet.pl | that it's not IN this world"
=============

13. Data: 2008-09-04 21:38:32

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A ktoś to kupuje?
>
> Ewa
Mnostwo ludzi, nawet ksiądz byl na jakims szkoleniu.
Mnostwo ludzi grubo po 30.
Na mojej uczelni (SGH w wawie) jest cała armia NLPowców, chodzą jak
takie kozaki, wozą sie po uczelni, smiesznie to wyglada.

=============

14. Data: 2008-09-04 21:58:21

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> stawanie się automatem? możliwe :)

Kazdy jest automatem :)
Ale sensowne jest wywalanie nawykow ktore ci utrudniaja zycie i ktorych
w sobie nienawidzisz i warunkowanie sie w kompletnie innym kierunku - na
plus. Kwestia treningu, determinacji i powtarzania. Kiedy bedziesz sobie
co dzień rano, po obudzeniu zanim wstaniesz z lozka, mowil jaki swiat
jest zajebisty, przypominał sobie jakies przyjemne chwile z zycia,
osiągając pozytywny stan emocjonalny i bedziesz robił to dzien w dzien,
w koncu stanie sie to nawykiem, bardzo pozytywnym

=============

15. Data: 2008-09-04 22:03:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> [...]
> osiągając pozytywny stan emocjonalny i bedziesz robił to dzien w dzien,
> w koncu stanie sie to nawykiem, bardzo pozytywnym

I się oszukasz. Świat nie jest "zajebisty". ;)

Ewa

16. Data: 2008-09-04 22:11:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:
> [...]
> osiągając pozytywny stan emocjonalny i bedziesz robił to dzien w dzien,
> w koncu stanie sie to nawykiem, bardzo pozytywnym

a świat jest zajebisty?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

17. Data: 2008-09-04 22:12:32

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> I się oszukasz. Świat nie jest "zajebisty". ;)
>
> Ewa

Och, teraz NLPowcy by mieli pole do popisu.
Dlaczego uważasz ze swiat nie jest "zajebisty"? ;> Przeciez to tylko
Twoje przekonanie o swiecie, a nie świat. Po co miec takie przekonanie
ktore wywoluje negatywne emocje?
Skoro juz jestes skazana na to by życ w tym swiecie, nie lepiej byloby
miec o nim dobrą opinie? Przeciez ta opinia jest wyłącznie dla Twojej
wiadomosci i Tobie powinna słuzyc.

=============

18. Data: 2008-09-04 22:15:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Skoro juz jestes skazana na to by życ w tym swiecie, nie lepiej byloby
> miec o nim dobrą opinie?

Ależ ja mam bardzo dobrą opinię o świecie - i dlatego właśnie sądzę, że
nie jest zajebisty.

Ewa

19. Data: 2008-09-05 09:34:07

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najgorsze, ze te filmiki dorabiają "twarz" bardzo sympatycznej dziedzinie,
jaką jest NLP.

Pan Milton pewnie przewraca się w grobie.

M.

20. Data: 2008-09-06 20:20:52

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> raczej chodziło mi tu o kupowanie w znaczeniu - przekonanie do czegoś.
> ale też miałem na myśli i kasę wydaną na szkolenia

Ktoś jest księdzem, ktoś kurwą, nie ważne. Każdy szuka jakiegoś panaceum aby
nie dostać pierdolca z nadmiaru czasu z sobą samym.

Manipulacja mdialna - jej opis
dlaczego mamy mało dzieci?
NIEŚMIAŁOŚĆ i NLP
Prace licencjackie, magisterskie, doktorskie.
KIEDY...