kundel to?

1. Data: 2008-09-03 21:12:47

Temat: kundel to?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"- Brak zainteresowania historią to moja zaleta. Dzięki temu będę mógł
chłodnym okiem patrzeć na konflikty naukowców -- oświadcza 28-letni
Maciej Krupa, szykowany przez PO na dyrektora Muzeum Westerplatte."

http://blog.rp.pl/wildstein/2008/09/03/wzorzec-krupy
/

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

2. Data: 2008-09-04 07:59:48

Temat: Re: kundel to?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Sep 2008 23:12:47 +0200, tren R napisał(a):

> "- Brak zainteresowania historią to moja zaleta. Dzięki temu będę mógł
> chłodnym okiem patrzeć na konflikty naukowców

Chłodnym i bezrozumnym.
To groźne.

--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

3. Data: 2008-09-04 08:05:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wildstein traktuje kundle jak przyjaciół...
a następnie podnosi larum, kiedy budzi się z rączką w nocniku
któregoś z nich.

Tak więc bardzo wątpię.

--
CB

4. Data: 2008-09-04 08:22:21

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Wildstein traktuje kundle jak przyjaciół...
> a następnie podnosi larum, kiedy budzi się z rączką w nocniku
> któregoś z nich.
>
> Tak więc bardzo wątpię.

ale zjawisko samo w sobie jest imho celną wizytówką tego rządku
ostatni nawet spotkałem się z taką pisownią:
PRemier

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

5. Data: 2008-09-04 08:47:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, inaczej. :)

Jeśli działania jakiegokolwiek rządu w PL będą choćby najzajadlej
krytykowane przez takich ludzi jak Wildstein, Kaczyńscy, Ziobro,
Gosiewski... i cała reszta "ekipy Prafych i Sprafietlifych", to zawsze
będzie oznaczało przede wszystkim jedno IMHO: takie konkretne
działania najprawdopodobniej mają _wielki_ sens.

Są oczywiście wyjątki (np Sikorski), ale generalna zasada jest IMHO
właśnie taka jak powyżej, a wyjątki tylko ją potwierdzają.

Sądzę, że - wybiegając w przyszłość - bardzo trudno będzie znaleźć
PiS-owi taką osobę postawioną przez PO w roli decydenta, która
wyrządziłaby większe szkody społeczne w skali państwa niż capo
Maciarewicz IMHO (lub np don Ziobro).

6. Data: 2008-09-04 08:50:36

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> będzie oznaczało przede wszystkim jedno IMHO: takie konkretne
> działania najprawdopodobniej mają _wielki_ sens.

rozumiem, że swoje wnioskowanie przeprowadzasz na zasadzie - "jak kundle
coś krytykują, musi to być dobre" - ?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

7. Data: 2008-09-04 09:12:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś mieszasz. :)

PiS to nie kundle, tylko małpiszony.
Mam im za złe to, że wykorzystują kundle, co dowodzi IMHO,
że to "wojujące", pogiete małpiszony.

Innymi słowy: jeśli pogięte małpiszony podnoszą larum, to
NAJPRAWDOPODOBNIEJ wszystko bardzo_OK.

8. Data: 2008-09-04 09:20:47

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> że to "wojujące", pogiete małpiszony.
>
> Innymi słowy: jeśli pogięte małpiszony podnoszą larum, to

ok, bardziej chodziło mi o sposób twojego myślenia niż o twoje
nazewnictwo :)
trafnie to zdiagnozowałem w każdym razie.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

9. Data: 2008-09-04 09:23:55

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Prosta logika.

prosta ale jakże idiotyczna :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

10. Data: 2008-09-04 09:24:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosta logika.

--

> ok, bardziej chodziło mi o sposób twojego myślenia niż o twoje nazewnictwo
> :)
> trafnie to zdiagnozowałem w każdym razie.

te filmiki o nlp
Manipulacja mdialna - jej opis
dlaczego mamy mało dzieci?
NIEŚMIAŁOŚĆ i NLP
Prace licencjackie, magisterskie, doktorskie.