teleinformatyka

1. Data: 2000-11-10 11:25:44

Temat: teleinformatyka
Od: XXX <g...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy ktos moze mi powiedziec o zastosowaniu teleinformatyki w
przedsiebiorstwie?
Jezeli wiecie gdzie moge uzyskac informacje rowniez prosze o kontakt:
g...@p...com
Dzieki
grzegorz

1. Data: 2000-11-11 19:22:18

Temat: Re: teleinformatyka
Od: "Ela Kopacz" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos moze mi powiedziec o zastosowaniu teleinformatyki w
> przedsiebiorstwie?
> Jezeli wiecie gdzie moge uzyskac informacje rowniez prosze o kontakt:
> g...@p...com

znajz w internecie strone czasopisma Teleinfo. Maja cala baze archiwalnych
numerow. moze cos znajdziesz.
(byc moze jest to www.teleinfo.com.pl)

Oferta programow
Lodz / Nauczyciel Angielskiego
Chodzić do szkoły?
wymagania z matematyki w liceum
Szkoly Pozarnicze - gdzie szukac informacji