temperatura ziemniakow i knedle

1. Data: 2003-09-03 15:53:18

Temat: temperatura ziemniakow i knedle
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ugotowane ziemniaki na knedle powinny byc zimne, czy moga byc jeszcze
cieple, jak robie ciasto? Zaznaczam, ze lubie twarde kluski, ale nie wiem,
czy to ma zwiazek :)

Pozdrawiam
Sasannka
---
http://sasannka.xpect.pl

1. Data: 2003-09-03 17:32:25

Temat: Re: temperatura ziemniakow i knedle
Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Sep 2003 17:53:18 +0200 , "Magdalena Witkowska"
<s...@x...pl> wrote:

>Czy ugotowane ziemniaki na knedle powinny byc zimne, czy moga byc jeszcze
>cieple, jak robie ciasto? Zaznaczam, ze lubie twarde kluski, ale nie wiem,
>czy to ma zwiazek :)

Cieple ziemniaki beda sie bardziej kleily i zeby cos z nich zrobic
musisz dosypac wiecej maki, wiecej maki to twardsze ciasto. Zasadniczo
jednak knedle robi sie z zimnych ziemniakow. Tzn. ja zanm taka szkole
;-)

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-09-03 21:42:44

Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cieple, jak robie ciasto? Zaznaczam, ze lubie twarde kluski, ale nie wiem,

Witam! Mnie moja Babcia uczyła, że ziemniaki na ciasto kopytkowe , na kotlety
ziemniaczane i do knedli pwinno się gotować dzień wczesniej, by lepiej
stężały . Zawsze tak robię. Po ugotowaniu są sprężyste i twardsze niż te np.
garmażeryjne.pzdr.

wegetarianska lasagne
co to sa suflaki?
Ciasto na pizzę z Pizza Hut?