Przegoniliśmy :-))

1. Data: 2001-06-23 16:18:29

Temat: Przegoniliśmy :-))
Od: "Marian L" <m...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimo sabotujących posunięć Ministerstwa Łączności,
idiotycznych ruchów "dominującego operatora"
Zwijania manatków przez obecnie rządzących.
Jeszcze tylko 100 dni !! :-))

Nie dajemy się :-)). Dużo w tym i Waszej zasługi.
Oto co pisze jeden ze znaczących ludzi naszego Usenetu.
--
"pragne zwrocic
uwage ze w ciagu wczorajszej doby po raz ktorys ilosc postow na

Vizvary Istvan"

Pozdrawiam
Marian L

2. Data: 2001-06-25 09:03:27

Temat: Re: Przegoniliśmy :-))
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marian L" <m...@l...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zwijania manatków przez obecnie rządzących.
> Jeszcze tylko 100 dni !! :-))
>
> Nie dajemy się :-)). Dużo w tym i Waszej zasługi.

Cześć!

Po Twoim liście na pl.soc.inwalidzi nie bardzo wiedziałem o co Ci chodzi.
Z ciekawości zasubskrybowałem pl.misc.telefonia.

> [...]
> wysłane do grup de.alt.*, zas w liczbie postow wyslanych
> do grup pl.* pl.* te grupy polskie (alt.pl.*) nie zostały

To cytat Istvana.

Tylko, co z tego wynika?

Dodaj swój komentarz, czy to dobrze, że ilość postów wysłanych na
polskojęzyczne grupy dyskusyjne jest większa niż na niemieckojęzyczne, czy
źle, i dlaczego?

Twoje wystąpienie można rozumieć różnie:
- nie wysyłajcie ludziska tyle postów do grup dyskusyjnych
polskojęzycznych, bo nabijacie kasę TymPSom (i nie tylko,
niektórzy mają studniówkę (to w związku z początkiem
Twojego listu);
- nie wysyłajcie ludziska tyle postów do grup dyskusyjnych
niemieckojęzycznych, bo pobiją nas w statystyce
(będą statystycznie lepsi, mimo iż są gorsi wg statystyki
przedstawionej przez Istvana);
- itd.

Nie rozwijam dalej, choć wiele różnych kombinacji ciśnie mi się na klawisze.
Resztę pozostawiam dyskutantom.

Marian, jeszcze jedno. Jesteś fachowcem w tematach dotyczących
telekomunikacji.
Czy mógłbyś czasem wrzucić na grupę jakiś uświadmiający instruktaż (poradę),
dotyczący najkorzystniejszego wykorzystania połączeń internetowych dla
modemowców?

Są przecież takie możliwości, pisałem już wcześniej o IDS (podoba mi się).
Nie zrywa mi połączenia po 6 minutach i 5 sekundach, nabijając licznik, jak
TPSA za 12 min.

Ostatnio przyszedł do mnie jakiś spamik:
"Nareszcie możesz mieć znacznie tańszy dostęp do Internetu.
Oferujemy nowy, konkurencyjny dostęp do Internetu dla wszystkich.
Aż o 20% tańsze połączenia niż TP S.A. oraz znacznie lepsza jakość sieci
sprawiają, że możesz "surfować" po Internecie dłużej i dużo przyjemniej."

Podali swój adres. Wytłumaczyli, że rzecz polega na callbacku. Ty łączysz
się z nimi przez TPSA, przez swój modem, kosztuje Cię to jeden impuls
(TPSA).
Oni się po chwili rozłączają, by za chwilę ich komputer połączył się z
Twoim, po cenach 28 gr brutto.

Z usługi "ichniej" można korzystać w następujących telefonicznych
strefach numeracyjnych: warszawskiej (22), katowickiej (32), gdańskiej (58),
poznańskiej (61), toruńskiej (56), radomskiej (48), siedleckiej (25),
lubelskiej (81), krakowskiej (12), opolskiej (77), kaliskiej (62), pilskiej
(67), włocławskiej (54), kieleckiej (41)."
Pozostałe są w trakcie...

Nie przebadałem tego do końca, ale mam nadzieję na prowadzenie dalszych
badań (jak moja pozwoli).

Na pewno znasz tę sprawę, dlaczego o tym nic nie powiesz grupie, tylko
wrzucasz jakieś przedwyborcze komunikaty?

Na razie tyle.

Muszę jednak przyznać, że dzięki Tobie (pośrednio) dowiedziałem się
(subskrybując grupę telefonia), że magiczny numer 1033 reklamowany
przez panią Loskę jest kolejnym kantem TPSA.

Co z tego dla nas?

Czyli wg TPSA dla abonentów nr 1033 pozostaje jedynym do wykorzystania,
by połączyć się z bliskimi.

Kolejne pytanie mi się nasuwa: Dlaczego nie podpowiesz nam, że są inne
(tańsze) numery, skoro wcześniej wyczaiłeś sprawę?

Dokładnie rzecz biorąc, czy jest coś takiego, jak:
-- 1044 -- NOM
-- 1055 -- Netia 1
-- 1066 -- Energis Polska

O tym TPSA nic nie mówi w reklamie, bo po co reklamować innych, tańszych?

--
Pozdrawiam.
Pearl

3. Data: 2001-06-25 12:31:37

Temat: Odp: Przegoniliśmy :-))
Od: "Marian L" <m...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szanowny "Pearl" <p...@p...onet.pl> w news:9h70vk$rvi$1@news.tpi.pl...

> Po Twoim liście na pl.soc.inwalidzi nie bardzo wiedziałem o co Ci chodzi.

Proszę wybaczcie :-(( nie jesteś pierwszym który zwraca
uwagę na małą konkretność moich wypowiedzi.
Staram się poprawiać cały czas, ale czy się uda?
dodatkowo w moim wieku ?

Z tego wynika że narzędzie jakim jest Usenet w Polsce
jest lepiej wykorzystywane. Mimo przeciwieństw, słabej
łączności, pauperyzacji społeczeństwa, wykorzystujemy
nowoczesne techniki lepiej.
To pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość.

> Dodaj swój komentarz, czy to dobrze, że ilość postów wysłanych na
> polskojęzyczne grupy dyskusyjne jest większa niż na niemieckojęzyczne, czy
> źle, i dlaczego?

Dla nas to jest bardzo dobrze. Szybciej gonimy
bogatszych, wyrównujemy poziom mimo małych
środków które na to przeznaczamy. Niwelujemy
w ten sposób także straty z powodu naszych wad
złych pociągnięć.

> [...]
> niemieckojęzycznych, bo pobiją nas w statystyce
> (będą statystycznie lepsi, mimo iż są gorsi wg statystyki

:-(( Jeszcze raz przepraszam. To jest bardzo dobra
wiadomość że my bardziej wykorzystujemy to nowoczesne
narzędzie jakim jest Usenet - mimo przeszkód, mimo
bezmyślnej polityki tego molocha jakim jest TP SA.
Ogólnie ważne jest by i Polacy i Niemcy jeszcze więcej
korzystali z Usenetu. My szybciej spostrzegliśmy pożytki
jakie przynosi Usenet to cieszy.
Cieszy że to Usenet wykorzystują ON bo ułatwia im naukę,
pracę i życie (do tego w końcu jest ten cały internet).

> Marian, jeszcze jedno. Jesteś fachowcem w tematach dotyczących
> telekomunikacji.

Nie obrażaj fachowców :-)). Właśnie na pl.misc.telefonia
jest ich wielu i naprawdę jak będziecie mieli jakieś
problemy to proponuję po zorientowaniu się kto
z nich może Wam pomóc piszcie do niego na priv.
Mnie nigdy nie odmówili a wręcz dużo czasu poświęcają
na tłumaczenie że z osła konia wyścigowego zrobić nie
można - odwrotnie owszem ;-)).

> Czy mógłbyś czasem wrzucić na grupę jakiś uświadamiający instruktaż
(poradę),
> dotyczący najkorzystniejszego wykorzystania połączeń internetowych dla
> modemowców?

Człowieku ! zlituj się - nie tak dalej jak wczoraj jeden z tych
o "cięższej głowie" uświadomił mnie że niepotrzebnie
na ściąganie wiadomości przez modem tracę 2 impulsy
zamiast jednego. W takich radach to ja mogę być
łyżeczką dziegciu do beczki miodu :-((.
(Ten człowiek jest na pl.soc.inwalidzi bardzo aktywny)

> [...]
> Nie zrywa mi połączenia po 6 minutach i 5 sekundach, nabijając licznik,

Już piszę do Ciebie o bliższe informacje o to na priv oczywiście.

> [...]
> (TPSA).
> Oni się po chwili rozłączają, by za chwilę ich komputer połączył się z

Te informacje najlepiej weryfikować na pl.misc.telefonia

> Nie przebadałem tego do końca, ale mam nadzieję na prowadzenie dalszych
> badań (jak moja pozwoli).

I tak dobry jesteś bo u mnie jest tylko TP SA którą mogę
zmienić na TP SA a przecież nikomu nic złego nie zrobiłem.

> Na pewno znasz tę sprawę, dlaczego o tym nic nie powiesz grupie, tylko
> wrzucasz jakieś przedwyborcze komunikaty?

Nie znam sprawy! Przepraszam jeżeli moje wypowiedzi
są przyjmowane jako przedwyborcze komunikaty - nie to
jest ich celem.

Usenet traktuję jako miejsce zdobywania wiedzy i chcę się
podzielić tym co ja się dowiaduję - niestety słabo wychodzi :-((.

Pozdrawiam
Marian
PS. Z drugiej strony gdybym był doskonały to
nie miał bym czasu na pisanie do pl.soc inwalidzi ;-))

> Muszę jednak przyznać, że dzięki Tobie (pośrednio) dowiedziałem się
> (subskrybując grupę telefonia), że magiczny numer 1033 reklamowany
> przez panią Loskę jest kolejnym kantem TPSA.

Jednym z mniejszych kantów :-((.

> [...]
> (tańsze) numery, skoro wcześniej wyczaiłeś sprawę?
> Dokładnie rzecz biorąc, czy jest coś takiego, jak:

Tego jeszcze nie ma! Ponoć to ma wejść od 1 lipca
i to nie w całym kraju. Czarno to widzę, powstanie
większy bałagan niż gdyby TP SA zlikwidowano.

4. Data: 2001-06-26 08:35:51

Od: "Krzysztof P." <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pearl <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9h70vk$rvi$...@n...tpi.pl...

[ciecie]

> [...]

> (TPSA).
> Oni się po chwili rozłączają, by za chwilę ich komputer połączył się z

To co napisales to wszystko prawda. Ja co prawda z uslug takiej firmy nie
korzystalem - ale moj kolega gdy wykupil o nich karnet na duzo impulsow (im
na wiecej tym go wynosilo taniej za impuls) - to nie dosc, ze byl 'pare
ladnych zlotych do przodu' to jeszcze mieli u siebie modemy szybsze niz
(wtedy - a bylo to pare ladnych latek wstecz) TePSA. Nie wiem czy
jeszcze firma ta istnieje (nie ma jej na Twojej liscie (tej strefy num.)

> -- 1044 -- NOM
> -- 1055 -- Netia 1
> -- 1066 -- Energis Polska

Nie wiem ale ja kiedys (chyba w kwietniu) dostalem z rach.telef. z TPSA taka
ulotke i na niej ten wykaz byl.
Ale nic wiecej ponad to.
Nie zamierzam w zaden sposob opowiadac sie po zadnej ze stron operatorow,
ale chyba nie do konca zgadzam sie z Twoim zdaniem (cyt.:Czyli wg TPSA dla
abonentów nr 1033 pozostaje jedynym do wykorzystania,
by połączyć się z bliskimi.) Moze nie tak Twoja sugestie odebralem, ale moim
zdaniem to 'broszka' tych innych aby nas o tym poinformowac (czas reklamowy
pewnie byl kupiony przez reklamodawce A i to nie jego interes aby (za swoje
pieniadze) wspominal o konkurencyjnych wyjsciach). Chyba tak mysle.

Krzysztof P.

5. Data: 2001-06-26 17:50:34

Temat: tepsa (bylo: Re: Przegoniliśmy :-)))
Od: "tetros" <b...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
swoje
> pieniadze) wspominal o konkurencyjnych wyjsciach). Chyba tak mysle.

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŁĄCZNOŚCI z dnia 3 października 2000 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków świadczenia usług
telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej użytku publicznego.

(Dz. U. Nr 86, poz. 966)

"§ 4a. 1. Operator strefowy jest obowiązany poinformować swoich abonentów o
możliwości wyboru operatora międzystrefowego oraz o nadanych operatorom
międzystrefowym numerach NDSMS.

2. Do dnia rozpoczęcia świadczenia usług przez operatora międzystrefowego
dla abonentów sieci strefowej, operator strefowy zapewni abonentom, którzy
wybrali numer dostępu NDSMS operatora międzystrefowego, zapowiedź słowną
informującą o dacie rozpoczęcia świadczenia usług przez operatora
międzystrefowego.

pozdro
tetros

6. Data: 2001-06-28 07:52:12

Temat: Odp: tepsa (bylo: Re: Przegoniliśmy :-)))
Od: "Krzysztof P." <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tetros <b...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9hai94$bbh$...@n...tpi.pl...
> [...]
> wybrali numer dostępu NDSMS operatora międzystrefowego, zapowiedź słowną
> informującą o dacie rozpoczęcia świadczenia usług przez operatora

W mysl tego rozporzadzenia (ktorego nie znalem - dzieki) to jak na razie
tylko TPSA sie z tego rozpozadzenia wywiazala.

Krzysztof P.

7. Data: 2001-07-01 10:10:16

Temat: Re: tepsa (bylo: Re: Przegoniliśmy :-)))
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof P." <k...@k...kalisz.pl> napisał w wiadomości

> W mysl tego rozporzadzenia (ktorego nie znalem - dzieki) to jak na razie
> tylko TPSA sie z tego rozpozadzenia wywiazala.

Wczoraj podali w TV, że TP S.A. nie jest już od 1.07.01 monopolistą połączeń
międzymiastowych. Dołączył NOM (1044).
Poza tym na razie prefix 10xx nie obowiązuje w telefonii komórkowej i
budkach
telef. Połączenia wg starych zasad.

--
Pozdrawiam.
Pearl

8. Data: 2001-07-02 09:37:07

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pearl napisał(a):

> Użytkownik "Krzysztof P." <k...@k...kalisz.pl> napisał w wiadomości

> Wczoraj podali w TV, że TP S.A. nie jest już od 1.07.01 monopolistą połączeń
> międzymiastowych. Dołączył NOM (1044).

i jest tańszy !!!!!!!!!!!!!!!!

Taryfikator usług świadczonych przez NOM

godziny netto podatek brutto
dni robocze
8.00 - 18.00 0,40 0,09 0,49
18.00 - 8.00 0,20 0,04 0,24

dni ustawowo wolne
8.00 - 18.00 0,30 0,07 0,37
18.00 - 8.00 0,20 0,04 0,24

dla TPSA ma to się następująco:
godziny netto podatek brutto
dni robocze
8.00 - 18.00 0,44 0,10 0,54
18.00 - 8.00 0,22 0,05 0,27

dni ustawowo wolne
8.00 - 18.00 0,33 0,07 0,40
18.00 - 8.00 0,22 0,05 0,27

Do dopiero początek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zacznie się jak wejdzie dwóch pozostałych i wejdzie inny plan taryfowy
będzie trzeba liczyczyć o której godzinie u którego operatora
jest taniej :-))

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

9. Data: 2001-07-02 17:02:23

Od: "tetros" <b...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

to tepsa nie zmienila jeszcze stawek?

pozdro
tetros

10. Data: 2001-07-02 19:37:21

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tetros napisał(a):

> to tepsa nie zmienila jeszcze stawek?

Jak widać jeszcze nie - i tak starsi ludzie się w tym nie połapią :-(
i będą TPSA nabijać kieszenie A frajerzy (inni operatorzy) będą się
na to gapić z rękoma w kieszeni

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |

Dla taty
zdaję na studia i szukam opracowań zagadnień...
Witam
oczy
Czy ktos rozstrzygnie?