termin ważności kurzych odchodów?

1. Data: 2006-03-28 06:24:35

Temat: termin ważności kurzych odchodów?
Od: "alicja" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich wiosennie:)
Podczas porządków wiosennych, kiedy wreszcie śnieg zniknął i oddano mi dostęp do
ogrodu natknęłam się na wiadro zeszłorocznych kurzych gówienek. Przyznaję się,
że zupełni o nich zapomniałam, a raczej byłam przekonana że zużyłam wszystko a
tu taka niespodzianka:) I teraz zastanawiam się, co z tym fantem zrobić. Czy
nadaje się to jeszcze do użycia? Tzn czy robić z tego nawóz? Zastanawiałm się
tez, czy nie rzucić na kompostownik, ale boję się że może mieć za dużą moc???
Pozdrawiam słonecznie:)
alicja

2. Data: 2006-03-28 07:00:15

Temat: Re: termin ważności kurzych odchodów?
Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

alicja wrote:
> [...]
> jeszcze do użycia? Tzn czy robić z tego nawóz? Zastanawiałm się tez,
> czy nie rzucić na kompostownik, ale boję się że może mieć za dużą

Najlepiej na kompost, będzie dobrze
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

3. Data: 2006-03-28 08:09:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alicja" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wszystko a
> tu taka niespodzianka:) I teraz zastanawiam się, co z tym fantem zrobić.

A nie było na nich terminu przydatności?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2006-03-28 12:14:46

Od: "alicja" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie było na nich terminu przydatności?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Możliwe, że przeoczyłam:)
al

5. Data: 2006-03-28 13:47:25

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| A nie było na nich terminu przydatności?
...do spożcia?
:D:D:D:
Pozdrav.Rene

6. Data: 2006-03-28 16:55:18

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e0besj$s2a$1@nemesis.news.tpi.pl Rene
<r...@i...pl> napisał(a):

> [...]
Hejka. Reniu, proszę się nie naśmiewać. Pomiot kurzy jest dobrą paszą
dla trzody i bydła. Wyobraźmy sobie taki cykl żywienia: pomiot kurzy
dodajemy do paszy dla świń. Odchody świń dodajemy do paszy dla bydła
opasowego. Na odchodach bydlęcych produkujemy larwy much, którymi zajada się
drób. Da capo al fine. :-)
W pewnym momencie liczba ludzi na świecie wzrośnie do takiego poziomu,
że do tego cyklu trzeba będzie włączyć człowieka.
Pozdrawiam powtarzająco Ja...cki

7. Data: 2006-03-28 17:06:27

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>    W pewnym momencie liczba ludzi na świecie wzrośnie do takiego poziomu,
> że do tego cyklu trzeba będzie włączyć człowieka.

Przecież jesteśmy w tym cyklu.Jemy drób w postaci mięsa oraz chleba,
w którym jest ulepszacz z pierza.Lada dzień ekolodzy zaczną wylewać
szambo na łąki i pastwiska.Nic sie nie zmarnuje.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2006-04-01 12:05:51

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| dodajemy do paszy dla świń. Odchody świń dodajemy do paszy dla bydła
| opasowego. Na odchodach bydlęcych produkujemy larwy much, którymi zajada

Że pieski lubią kurze kupki to wiedziałam, ale o świnkach to zapomniałam:) A
cykl bardzo ciekawy:)
Pozdrav.Rene

Rudy iglak
Stelaż dla hortensji