tesknie za deszczem

1. Data: 2005-06-23 17:38:45

Temat: tesknie za deszczem
Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

lubie kiedy pada deszcz, wtedy wytwarza sie taki specyficzny klimat, lubie
wtedy np. wybrac sie na wycieczke samochodowa i obserwowac swiat zza mokrych
szyb, albo lubie sobie isc do kina, poczytac ksiazke, badz isc do jakiejs
knajpki na dobry obiad i patrzac przez okno popijac dobrego drinka.

1. Data: 2005-06-23 19:17:46

Temat: Re: tesknie za deszczem
Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Himera <h...@n...gazeta.pl> wrote:

> lubie kiedy pada deszcz, wtedy wytwarza sie taki specyficzny klimat,

Myślałaś o założeniu bloga?

--
Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
Bylinku. Nie jesteś normalny. Jesteś znormalizowany. (C) Arek Gejdel

1. Data: 2005-06-23 19:40:35

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@n...invalid (Adam Wysocki) napisał(a):

> Myślałaś o założeniu bloga?

no, dlugo i intensywnie.

1. Data: 2005-06-23 23:45:38

Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szyb, albo lubie sobie isc do kina, poczytac ksiazke, badz isc do jakiejs
> knajpki na dobry obiad i patrzac przez okno popijac dobrego drinka.

a co ma przepraszam deszcz do siedzenia w kinie? masz tam jakies kino z
oknami?

1. Data: 2005-06-24 01:18:10

Od: "Himera" <H...@s...stad> szukaj wiadomości tego autora

"gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> wrote in message

> a co ma przepraszam deszcz do siedzenia w kinie? masz tam jakies kino z
> oknami?

jak pada deszcz to kurwa okno zawsze musi byc?
co za kretyn.
chodzi o ten klimat, ze ja se siedze w kinie, wrzynam sie w inny swiat a za
oknem deszcz pada.

--
"You see my pain is real,
Watch my world dissolve,

1. Data: 2005-06-28 21:09:04

Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak pada deszcz to kurwa okno zawsze musi byc?
> co za kretyn.
> chodzi o ten klimat, ze ja se siedze w kinie, wrzynam sie w inny swiat a
> za oknem deszcz pada.

myslalem, ze to rezyser kreuje klimat, a nie deszcz, ktorego nie widac, nie
slychac kretynie

1. Data: 2005-06-28 21:15:22

Od: " himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gardziej <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał(a):

> myslalem, ze to rezyser kreuje klimat, a nie deszcz, ktorego nie widac,
nie
> slychac kretynie

ty durna cioto jestes tak plytki jak kaluza na ulicy.

1. Data: 2005-06-28 21:33:24

Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie
>>
> ty durna cioto jestes tak plytki jak kaluza na ulicy.

czyli jednak deszcz pada, durna cioto?

1. Data: 2005-06-29 02:08:22

Od: "Himera" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli jednak deszcz pada, durna cioto?

o Boze uchowaj

--
"It's not what beneeth you,
it's what you do that defines you." -

1. Data: 2005-06-29 21:32:38

Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

> o Boze uchowaj

jestem niewierzacy, ale jesli tobie to pomaga, to prosze bardzo

zdrada
lodzka wystwa antyaborcyjna
Test psychologiczny - rekrutacja pracowników
Funkcje przedmurza (claustrum)
Chono tu! Jak i ja, drzemam przy płocie :-)