Test psychologiczny - rekrutacja pracowników

1. Data: 2005-06-23 15:31:37

Temat: Test psychologiczny - rekrutacja pracowników
Od: " notification" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

czy ktoś miał kontakt z takim testem stosowanym podczas rekrutacji:
Psycholog mówi:
wyobraź sobie wszystkie zwierzęta, ssaki, ptaki, gady etc...
widzisz jastrzębia ...
Odpowiedz na pytanie: Które zwierzę jest twoim zdaniem najsympatyczniejsze ?

Co ma ten test sprawdzić ?

1. Data: 2005-06-23 15:41:56

Temat: Re: Test psychologiczny - rekrutacja pracowników
Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

notification napisał(a):
> Odpowiedz na pytanie: Które zwierzę jest twoim zdaniem najsympatyczniejsze ?
>
> Co ma ten test sprawdzić ?
No jak to co? To, ktore zwierze jest najsympatyczniejsze :)

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-06-23 15:58:33

Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " notification" <n...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d9ekkp$l3b$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> widzisz jastrzębia ...
> Odpowiedz na pytanie: Które zwierzę jest twoim zdaniem
Trudno jednoznacznie odpowiedzieć, poza tym, że ten test mnie trochę dziwi.
Możesz napisać na priv, co to za pracodawca?

pozdrawiam
m.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2005-06-23 18:28:37

Od: "@dams" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz napisać na priv, co to za pracodawca?

oni nie mają jeszcze nazwy i właśnie w ten sposób szukają :]]

--
www.kredyt.org.pl

1. Data: 2005-06-24 10:57:11

Od: "ehc" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widzisz jastrzębia ...
> Odpowiedz na pytanie: Które zwierzę jest twoim zdaniem

Do każdego zwierzęcia można dopasować jakąś ceche. Lis jest sprytny, osioł
uparty itepe. Ludzie na ogół wyobrażają sobie takie hm... 'podstawowe'
zwierzęta, do których są już utrwalone cechy w naszej świadomości. Wiadomo,
ze każdy może sobie inaczej kojarzyć, ale schematy są podobne. Na tej
podstawie psycholog może stwierdzić jaką ceche charakteru uważasz za
najlepszą dla Ciebie.

Funkcje przedmurza (claustrum)
Chono tu! Jak i ja, drzemam przy płocie :-)
mała Zoska ma problem ;-(
Niezdecydowana dziewczyna?
Gdzież jest niegdysiejszy Snowden?