test...

1. Data: 2005-08-07 10:23:50

Temat: test...
Od: "Anička jíž ne Lipková" <d...@o...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdzam jedynie, czy posty wysyłają się jak należy...

2. Data: 2005-08-07 11:21:25

Temat: Re: test...
Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdzam jedynie, czy posty wysyłają się jak należy...

Tak, tylko nie pod ten adres co trzeba... ;-)
Poszukaj grup ze słówkiem "test" ...

Pozdrawiam,
MAG

3. Data: 2005-08-07 11:58:52

Od: "Anička jíž ne Lipková" <d...@o...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, tylko nie pod ten adres co trzeba... ;-)
> Poszukaj grup ze słówkiem "test" ...

Pod dobry adres właśnie. Chciałam sprawdzić czy dobrze wysyłają mi się
posty, a przy okazji zirytować kogoś za zaśmiecanie grupy

> Pozdrawiam,
> MAG

Również pozdrawiam.

4. Data: 2005-08-07 12:14:01

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pod dobry adres właśnie. Chciałam sprawdzić czy dobrze wysyłają mi się
> posty, a przy okazji zirytować kogoś za zaśmiecanie grupy

A to przepraszam. Chciałam ustrzec Cię, jako osobę niezorientowaną przed
złością grupowiczów... ale skoro to lubisz, to dobej zabawy!!

Pozdrawiam,
MAG

Szukasz pomocy na pl.sci.psychologia?
Próbka psychiki :)