thioridazin

1. Data: 2004-07-13 17:09:32

Temat: thioridazin
Od: "nn" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam panstwa sytuacja zmusila mnie do zarzywania tego leku (thioridazin )
przepisal mi go lekarz i robie to od 5 dni w sumie nie zauwazylem zadnej
róznicy w swoim samopoczuciu ,co rano wstaje bez usmiechu na twarzy bez
pozytywnych mysli i ogólnie z niechęcia do rozmowy z kimkolwiek ,jednak sie
tak zastanawiam czy moge on nie dziala z powodu picia piwa prze mnie tzn nie
pije w trakcie zarzywania ale tak ogólnie 2 czy 3 piwa dziannie ..

dziekuje za odpowiedz

2. Data: 2004-07-13 17:13:33

Temat: Re: thioridazin
Od: "nn" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodam ze mam 23 lata

3. Data: 2004-07-14 07:38:09

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> róznicy w swoim samopoczuciu ,co rano wstaje bez usmiechu na twarzy bez
> pozytywnych mysli i ogólnie z niechęcia do rozmowy z kimkolwiek ,

Witam. - dzialanie wiekszosci lekow z tej grupy objawia sie dopiero po 2-4
tygodniach ich stosowania - dlatego proponuje Ci, abys uzbroil sie w
cierpliwosc i poszukal wlasnych sposobow na odprezenie sie (bardzo
przydatne)...

>jednak sie
> tak zastanawiam czy moge on nie dziala z powodu picia piwa prze mnie tzn
nie
> pije w trakcie zarzywania ale tak ogólnie 2 czy 3 piwa dziennie ..

... ale piwo nie powinno byc jednym z nich. Niestety nie wolno laczyc takich
lekow z alkoholoem (w zasadzie nie powinno sie z nim laczyc zadnych
lekow...).
A dodam ze alkohol pity codziennie - jak podajesz 2-3 piwa, sam w sobie moze
byc przyczyna zlego samopoczucia i "nakrecac" objawy, pomijajac fakt iz to
najprostszy sposob na wpadniecie w uzaleznienie (choc moze trudno w to
uwierzyc)

Powodzenia zycze,
Tomasz Markiewicz

thioridazin