tlenoterapia

1. Data: 2002-08-05 13:58:27

Temat: Re: tlenoterapia
Od: "Niedzwiedz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOŻE TO KONTROWERSYJNE CO POWIEM, ALE
1.NADMIAR TLENU MOŻE ZASZKODZIĆ( PODANY W TEN SPOSÓB)TO WSZYSTKO POD
WARUNKIEM ODPOWIEDNIEGO STĘŻENIA TLENU
2. TAK NAPRAWDĘ TO WARUNKIEM DOBREGO SAMOPOCZUCIA TO SYSTEMATYCZNY TRENING Z
PRACĄ MIĘŚNI.TO DOPIERO NAPRAWDĘ DOTLENI TWÓJ ORGANIZM
3. W FIZJOLOGI WYSIŁKU UWZGLĘDNIA SIĘ PARAMETR ZDOLNOŚCI(Ilości)
POCHŁANIANIA TLENU PRZEZ ORGANIZM (na min)I TEN PARAMETR JEST U KAŻDEJ OSOBY
INNY I ZALEŻNY ZNOWU OD WYTRENOWANIA ORGANIZMU.
REASUMUJĄC
WIĘCEJ RUCHU
POZDRAWIAM
Jarek Hejduk
P.S.Proszę o krytyczną ale obiektywną ripostę.

2. Data: 2002-08-06 06:35:36

Od: "Niedzwiedz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK.Piszę tak, by wyróżnić się od listu napisanego poprzednio.Bardzo
przepraszam. Poprawię się.
Dzięki za krytykę

3. Data: 2002-08-07 11:57:20

Temat: tlenoterapia
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-08-07 18:59:07

Od: "Jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mala prosba: mozesz wylaczyc Caps Lock? naprawde zle sie twoje posty czyta

5. Data: 2002-08-08 10:23:18

Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyjątkowo zmęczony i dawga tlenu w ogóle mi nie pomogła. Czy tlenoterapia

Z moich doswiadczen wynika, ze nie zawsze.
Ja po 2 seansach nabawilam sie zapalenia zatok.
Laryngolog w ogole byl w szoku, bo wygladalo to jakos tak,
jakbym miala zapalenie zatok bez powodu i bez czesci zwyczajowych
objawow.
No nie wiem. Ale wiecej sie tam chyba nie odwaze wybrac.
Pozdrawiam,
MArta

6. Data: 2002-08-08 17:18:28

Od: Cezar Cichocki <c...@p...hq.cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

s...@p...onet.pl wrote:
> Skorzystalem ostatnio z tlenoterapii w barze tlenowym i ..... nic. Byłem
> wyjątkowo zmęczony i dawga tlenu w ogóle mi nie pomogła. Czy tlenoterapia ma
> dobry wpływ na organizm?

Tlen to nie amfetamina - nie oczekuj cudów ;)

Tlen jako taki (szczególnie w postaci atomowej znanej jako ozon) JEST toksyczny
zresztą jak wszystko po przedawkowaniu, kolega z toksykologii opowiadał mi o
pacjencie który wykończył się... wodą! Owóż osobnik ten pił potężne ilości wody
destylowanej uważając ją za coś co "oczyszcza" organizm (pacjent psychotyczny).
W efekcie końcowym (po dłuższym czasie) nastąpił zgon. W kartę wpisano
"zatrucie tlenkiem wodoru"...

cezar

p.s. Podpowiedź: jak wyglądał jego poziom elektrolitów? I czemu zwłoki były
silnie skurczone pomimo obrzmienia?

--
Cezar Cichocki

żylak ???
opuchniete nogi - gdzie dobry specjalista?
czy to astma czy alergia czy cos innego, szanowni medycy please powiedzcie co o tym sadzic (dlugie)
Pękające wargi
Serce po alkoholu