tlumaczenie diagnozy

następny post »
Data: 2004-12-20 22:35:37
Temat: tlumaczenie diagnozy
Od: "tomek" <t...@g...pl>

Carcinoma planoepitheliale keratodes necroticans et exulcerans g1
Foci carcinomatosi planoepitheliales keratodes metastatici
Ca labii inferioris cum meta ad lgls submandibulars sin. St. post excisionem

bylby ktos tak mily i podzielil sie wiedza co to znaczy?
rak płaskonabłonkowy i g1 znalazlem, reszta to dla mnie czarna magia