[tluscioch] Twoje NAJ Paczki - tutaj typuj

11. Data: 2006-02-23 13:16:21

Temat: Re: [tluscioch] Twoje NAJ Paczki - tutaj typuj
Od: sushi <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tradycyjne aczkolwiek nie do końca gdyż z wiśniami.Wiśnie specjalnie do
pączków przygotowywane wcześniej w słoiczkach - tzn. drylowane i lekko
podsmażone z cukrem.A ciasto tradycyjne posypane cukrem pudrem.
Ostatnio jadłem pączki z ciasta z dodatkiem ziemniaków i też były boskie :)

--
sushi

12. Data: 2006-02-23 20:14:51

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał(a):
> Ale o pączkach się dyskutuje ;) A typ napisałam :)) Lukier, marmolada
> różana, [...]

A nie koŃfitura?
:-)
pozdr. Jerzy

jak zrobic pomidorowa zupe-krem?
Minimum 5...
Faworki
pączki :-))
Pizza - Kamień do wypieku. Ktos testował?