"tłuste życie"

21. Data: 2001-09-21 16:34:05

Temat: Re: "tłuste życie"
Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słusznie. Samobójstwo to zupełnie inne zjawisko, wynika najczęściej z
obniżonej
> odporności psychofizycznej na zewnętrzne bodźce, a obniżona odporność
wynika z
> niedożywienia i deficytu energetycznego.

Krystyno, nie zrozumiałaś. Użycie słowa "samobójstwo" nie było a propos
konia ale a propos wypowiedzi styro.

> A nie uwazacie, ze organizm potrzebuje
>
> to niestety nieprawda. Nie jesteśmy roślinami, raczej bliżej nam do
zwierząt,
> bo nasze ciało zawiera i produkuje tłuszcze zwierzęce, a nie roślinne.

Czyli kwestionujesz istnienie np. zwierząt roślinożernych. Piękne argumenty
a'la dr K.

> a weglowodany powinny byc z grupy wolnoprzyswajalnych (o niskim
>
> Tak, to już rzeczywiście ociera się conajmniej o paranauki, sabat to dość
> znamienne określenie...

I tu znowu nie zrozumiałaś, że słowa "sabat" użyłem w całkiem neutralnym
znaczeniu (zjazd). Powinnaś chyba lepiej się odżywiać...

Pozdrawiam, em.

22. Data: 2001-09-21 17:16:37

Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakies

> A dlaczego to nieprawda?

Bo nieprawda.

> Co to jest "skoncentrowany weglowodan"?

To węglowodan składający się w 100 % z węglowodanów.

> wątroba
>
> Facet napisal ze narzekal a teraz nie.

Tak, ale fakty przemawiają za DO!!!

Pozdrawiam,
Krystian A.

PS Krystyna, uśmiechnij się [em].

23. Data: 2001-09-21 21:46:54

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo nieprawda.

> To węglowodan składający się w 100 % z węglowodanów.

> [...]
: )))))))))

24. Data: 2001-09-22 14:23:17

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik em <e...@p...promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oft9s$jna$...@n...tpi.pl...

> Bo nieprawda.

Nie takiej odpowidzi oczekiwalam. Jezeli ktos pisze ze spozycie codziennie
golonki i 12 jajek jest zdrowe to ja prosze o uzasadnienie.
Stwierdzenie to nie prawda mnie nie satysfakcjonuje.

> To węglowodan składający się w 100 % z węglowodanów.

Przeciez nikt mu nie kaze jesc skoncentrowanych weglowodanow, wrecz
przeciwnie. Czy oprucz cukru cos jeszcze jest skoncentrowane?

> watroby).

> Tak, ale fakty przemawiają za DO!!!

Nie rozumiem. Jakie fakty?

Agnieszka

25. Data: 2001-09-24 14:28:02

Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga,

Ten mój "list" był pastiszem na poziom argumentów, jakie padały w tym wątku!
Szczęka mi opadła, że potraktowałaś go serio.

Pozdrawiam, em.

Ile jest zasad azotowych?!?!?!?!?!
Jumpers knee !!!
"puste" kalorie
kalorie...
Reflux oesophagiyis i Gastritis billiaris?