to i ja sie melduje

1. Data: 2001-08-26 16:37:36

Temat: to i ja sie melduje
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja tez juz wrocilam i wlasnie kuruje jet lag po powrocie (z piatku na
sobote) i zmeczenie po weselu (wczoraj) oraz podobnie jak Krysia w przelocie
do pralki (trzecie pranie dzisiaj) probuje zapanowac nad tymi prawie 4000
postow jakie wyprodukowaliscie podczas mojej nieobecnosci. Poza tym probuje
sobie poukladac notatki i zdjecia z Chin i w ogole jakos nad tym zapanowac
mentalnie - luuudzie ile ja mam wam do opowiedzenia. Na razie mam w glowie
wielki chaos i mysle, ze potrwa z tydzien zanim zlapie rownowage -
pozdrawiam wszystkich goraco - niech zyje chleb i sery ;-))) (nareszcie
jakies ludzkie jedzenie ;-)
Herbatka

1. Data: 2001-08-26 20:11:51

Temat: Re: to i ja sie melduje
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> ja tez juz wrocilam

Hejka;-))))))

Dobrze, ze jestes i wrocilas cala i pelna wrazen jak widac;-)) Jak Ci
smakowaly kacze lapki na sniadania i inne japonskie przysmaki;-)))

Pozdrawiam serdecznie i witaj w domku;-)))

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-26 20:13:33

Od: Hanna Dreirdre <d...@p...au.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Aug 2001 18:37:36 +0200, b...@d...com.pl (Herbatka) wrote:

> [...]
>wielki chaos i mysle, ze potrwa z tydzien zanim zlapie rownowage -
>pozdrawiam wszystkich goraco - niech zyje chleb i sery ;-))) (nareszcie

Witaj witaj witaj, tej!

A oczka Ci sie skosne nie zrobily mam nadzieje??

pozdrawiam Hania

1. Data: 2001-08-26 20:23:01

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:001a01c12e4d$70ae11a0$0200a8c0@BeataMoryl...
> Witam,
> ja tez juz wrocilam

I bardzo dobrze, bo własnie wysłałm do Ciebie moją facjatę z profilu i
proszę o doklejenie jej pod panem Cezarym z profilu, będziemy sobie razem
profilowac jedno pod drugim, hehehe. ;-))
Potem przyslę drugą facjatę.

Wkn

1. Data: 2001-08-26 20:23:15

Od: "Ewa N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Alez ona byla w Chinach, a nie w Japonii... Jest jednak roznica !

--
Niesz !
9mblgo$lon$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-08-27 04:45:58

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa N." <n...@p...com> napisał w wiadomości
> Alez ona byla w Chinach, a nie w Japonii... Jest jednak roznica !

Hejka;-)))

Dzieki za sprostowanie;-)) Pewnie, ze jest roznica... Ogladalam wczesniej
film o Japonii i pewnie stad ta pomylka;-))) Herbatko wybacz;-))))

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-27 08:49:09

Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości
> Dzieki za sprostowanie;-)) Pewnie, ze jest roznica... Ogladalam wczesniej
> film o Japonii i pewnie stad ta pomylka;-))) Herbatko wybacz;-))))

A ja kiedys w jakims filmie o Chinach slyszalam, ze jedynym czworonogiem,
ktorego Chinczycy nie jadaja jest stol, a jedynym zwierzem latajacym,
ktorego nie jadaja jest samolot.

:-) Monika

1. Data: 2001-08-27 17:30:51

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-27 17:49:59

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> A ja kiedys w jakims filmie o Chinach slyszalam, ze jedynym czworonogiem,
> ktorego Chinczycy nie jadaja jest stol, a jedynym zwierzem latajacym,
> ktorego nie jadaja jest samolot.
>
> :-) Monika

No i to by sie mniej wiecej zgadzalo z moimi doswiadczeniami ;-) ale tego
stolu to bym pewna nie byla ;-)))
Herbatka

rokola-pojawila sie w wwie
Prażona cebulka