to i ja sobie popiszę

1. Data: 2008-04-03 13:07:35

Temat: to i ja sobie popiszę
Od: pasman <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziś włączyłem czajnik na herbatę.
gdy zagwizdał to wykonałem 5 czynności:

-zauważenie
-skupienie się
-myślenie
-pragnienie
-wyłączenie czajnika.

zauważenie jest jak dotknięcie liścia
skupienie jest jak podniesienie paczki
myślenie jest jak ważenie jabłek
pragnienie jest jak praca na roli
wyłączenie czajnika jest jak zwycięstwo.

zagadka:
jakie czynności robisz gdy gwiżdze czajnik na herbatę ?

pasman

2. Data: 2008-04-03 21:30:29

Temat: Re: to i ja sobie popiszę
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pasman wrote:
> [...]

> wyłączenie czajnika jest jak zwycięstwo.

> zagadka:
> jakie czynności robisz gdy gwiżdze czajnik na herbatę ?

Ja jestem o stopień wyżej w cywilizacji. Mam samoczynnie wyłączający się
czajnik po zagotowaniu wody, do tego nie piję herbaty.
Zresztą jakby czajnik gwizdał na herbatę, to nie mój problem byłby ale
herbaty.

michał

3. Data: 2008-04-03 21:33:08

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czajnik po zagotowaniu wody, do tego nie piję herbaty.
> Zresztą jakby czajnik gwizdał na herbatę, to nie mój problem byłby ale

To po co gotujesz w czajniku wodę?
Żeby zalać? Nie zalewaj! ;P
Tam sama chemia i konserwanty ;)))

4. Data: 2008-04-03 23:04:55

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Apr 2008 23:30:29 +0200, michal napisał(a):

> [...]
> czajnik po zagotowaniu wody, do tego nie piję herbaty.
> Zresztą jakby czajnik gwizdał na herbatę, to nie mój problem byłby ale

To ja jestem jeszcze o stopień wyżej w cywilizacji. Mam czajnik niezależny
od prądu, a herbaty piję całe morze.
Mój czajnik gwiżdże, a raczej wydaje odgłos bardzo dziwnego mruczenia,
kiedy się w nim woda zagotuje. Więc on mruczy - na mnie :-) I to jest
bardzo przyjemny problem dla mnie, bo bardzo lubię herbatę.

5. Data: 2008-04-03 23:20:06

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Apr 2008 06:07:35 -0700 (PDT), pasman napisał(a):
> (...)
> zagadka:
> jakie czynności robisz gdy gwiżdze czajnik na herbatę ?

Mój mruczy. Na mnie :-)
I ja wtedy wcale już tyle nie myslę, tylko robię tę herbatę. Bo przeważnie
jestem na herbacianym głodzie :-D

6. Data: 2008-04-04 07:31:01

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Kwi, 15:07, pasman <p...@o...pl> wrote:

> zagadka:
> jakie czynności robisz gdy gwiżdze czajnik na herbatę ?

zastanawiam się po co on na nią do cholery gwiżdże?!

7. Data: 2008-04-07 13:31:19

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> kiedy się w nim woda zagotuje. Więc on mruczy - na mnie :-) I to jest
> bardzo przyjemny problem dla mnie, bo bardzo lubię herbatę.

Ale czajniki niezależne od prądu, to były jeszcze przed cywilizacją.... ;)
Czy to na pewno jest czajnik? Ten mruczący?
Jak się we mnie zaqgotuje, to też potrawię zamruczeć. ;)

michał

8. Data: 2008-04-07 13:35:55

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 15:31:19 +0200, michal napisał(a):

> Ale czajniki niezależne od prądu, to były jeszcze przed cywilizacją.... ;)

Były, są i pozostaną - podczas gdy te zależne...
Miarą wielkich zdobyczy cywilizacji jest ich ponadczasowość :-P

> Czy to na pewno jest czajnik? Ten mruczący?

Taaaak, wydaje odgłos, jak statek stojący na redzie, bo to taki duuuży,
5-litrowy czajnik.

> Jak się we mnie zaqgotuje, to też potrawię zamruczeć. ;)

Jak każdy chłop - ale cóż, herbaty z tego się nie utoczy :-)

9. Data: 2008-04-07 18:01:42

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Kwi, 15:07, pasman <p...@o...pl> wrote:

> zagadka:
> jakie czynności robisz gdy gwiżdze czajnik na herbatę ?

Gwiżdżę na czajnik.

Fra

10. Data: 2008-04-07 18:18:44

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 11:01:42 -0700 (PDT), Fragile napisał(a):

> Gwiżdżę na czajnik.

Czaję się na gwizd, herbię się na czaj, po czym gwiżdżę na herb :-D

Swiatomość (3) - czyli ale jaJA
Re: co gdzie
Pogarda wobec ludzkiego zycia przez Kosciol Katolicki
kosciol katolicki
Do czego ludzi słabej wiary prowokuj? wielkie nieszczę?cia, kataklizmy?