tomografia w Łodzi

1. Data: 2005-12-18 19:34:42

Temat: tomografia w Łodzi
Od: "magi" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

orientuje sie ktos może gdzie w Łodzi mogę wykonać tomografie kręgosłupa
ledźwiowego, na takie badanie mama dostała skierowanie, ile się czeka na
takio badanie. A ponieważ mam obawy że dłuuuuuuuuuuugo to może ktos wie
gdzie mogę takie badanie wykonać prywatnie i ile by kosztowało?

pozdrawiam
Magi

2. Data: 2005-12-20 19:39:37

Temat: Re: tomografia w Łodzi
Od: Picio <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj magi,

W Twoim poście z 18 grudnia 2005 (20:34:42) można przeczytać:

> [...]
> takio badanie. A ponieważ mam obawy że dłuuuuuuuuuuugo to może ktos wie
> gdzie mogę takie badanie wykonać prywatnie i ile by kosztowało?

W szpitalu Barlickiego wyznaczą Ci termin z dnia na dzień.
Przypuszczam, że i w innych nie czekał[a]byś dłużej.

Szpiot

Postępowanie w NZK - proszę o pomoc
Flixonase
Bolesne ciarki po przyjściu z zimnego do ciepłego
Ortopedia - dr Maciej Kentel Wrocław
operacja odwołana bo nie ma personelu