topole lombardzkie

1. Data: 2006-09-04 23:13:47

Temat: topole lombardzkie
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś wydawało mi się, że warto mieć topole lombardzkie.
Ładna sylwetka, nie pylą, szybko rosną. Po wycięciu kolejnej
uschniętej (o wysokości 15 metrów) coraz bardziej zmieniam
zdanie. Dziesięć lat temu posadziłem ich 40 sztuk. Teraz
rośnie jeszcze 15, a 11 uschniętych czeka na wycięcie.
Jak sobie pomyślałem, ile będę miał lat za następne 10 lat,
postanowiłem wycinać odrosty.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2006-09-05 04:50:23

Temat: Re: topole lombardzkie
Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> [...]
> rośnie jeszcze 15, a 11 uschniętych czeka na wycięcie.
> Jak sobie pomyślałem, ile będę miał lat za następne 10 lat,
W 1974 roku obsadzono topolami parking osiedlowy. Szpaler dawno już nie
istniej. Zobaczę czy jakakolwiek została.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

Mech - jak walczyć?