tort capuccino (P)

1. Data: 2002-07-11 19:08:31

Temat: tort capuccino (P)
Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka...
Dawno juz wam nic nie podsyłałam wiec teraz dwa przepisy na ciasta ,ktore
ostatnio robia furrore u mnie w domku..

Torcik cappucino
1jajko
5żółtek
3serki homogienizowane
2łyżki żelantyny w pół szklanki wody rozpuscic
1kostka masła
2szklanki mleka w proszku
3\4 szkl. cukru
3p. biszkoptow okrągłych'3łyżki kawy mokka

zaparzyc kawe w 1\2l wody
jajko ubic z cukrem na parze do bialosci i ostudzic utrzec masło i dodawac
po 1łyżce jajka ubitego
.Dodac serki homogienizowane mleko w proszku i zelantyne .biszkopty namoczyc
w kawie i przekladac na ta mase kilkoma warstwami ..na koniec polewe
czekoladowa.

1. Data: 2002-07-11 23:32:44

Temat: Re: tort capuccino (P)
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio będąc u rodzinki słuchałam sobie audycji kulinarnej w Radiu Maryja
(prowadzi to siostra Leonilla zdaje się......). I coś mi tak świta, że
właśnie ten przepis ostatnio podawali. Nie mylę się?

1. Data: 2002-07-12 05:17:28

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (prowadzi to siostra Leonilla zdaje się......). I coś mi tak świta, że
> właśnie ten przepis ostatnio podawali. Nie mylę się?

Nie;-)
W tym czasie bylam u mojej rodzinki i dostalam polecenie od Babci by zapisac
przepis tej siostrzyczki.

pozdrawiam pourlopowo
Basia

1. Data: 2002-07-12 08:16:07

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MJ <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> Torcik cappucino

Byl juz na grupie taki podobny przepis na ciasto Cappucino, lecz roznil
sie co nieco w niektorych skladnikach i wykonaniu.

Tam bylo tak:
biszkopt - masa - biszkopty - masa - biszkopt - masa -polewa czekoladowa.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-12 12:21:55

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie ..przepisy testowalam osobiscie..Spr. w archiwum przepis sie roznil
istotnie..Moze oprocz mojej rodziny i wam zasmakuja one..
MJ.

1. Data: 2002-07-12 12:35:54

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisała:
> Wiecie ..przepisy testowalam osobiscie..Spr. w archiwum przepis sie roznil
> istotnie..Moze oprocz mojej rodziny i wam zasmakuja one..

Mam nadzieje, ze tak bedzie :)
Ciekawi mnie tylko nazwa tego drugiego ciasta: Kora - czemu tak sie nazywa?

Pozdrawiam
Lilla

co sie robi z patisonami ?
ciasto malonowo-jagodowe