trądzik

1. Data: 2004-06-12 20:06:05

Temat: trądzik
Od: "klee" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jezeli pryszcze występują głównie na określonej części twarzy to czy
może to o czymś świadczyć (np. zła dieta, czy coś tam z hormonami)??

2. Data: 2004-06-13 11:35:45

Temat: Re: trądzik
Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klee" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy jezeli pryszcze występują głównie na określonej części twarzy to czy
> może to o czymś świadczyć (np. zła dieta, czy coś tam z hormonami)??

Jak jesteś kobietą proponuje diane 35 przejdzie na pewno.
Lub zineryt albo differin.

3. Data: 2004-06-13 11:44:01

Od: "klee" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak jesteś kobietą proponuje diane 35 przejdzie na pewno.
> Lub zineryt albo differin.

Brałam już diane35 przez ponad rok, ale nie za bardzo pomagało. Zineryt
używałam jakiś miesiąc. Fakt - pomogło, ale po zaprzestaniu używania stan
cery znów się pogorszył.
Głownie mam problemy z cerą na policzkach i na zewnątrz od kości
policzkowych. Dlatego więc pytam czy to występowanie może oznaczać jakieś
podłoże tych problemów.

pozdrawiam
klee

4. Data: 2004-06-13 19:22:32

Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Głownie mam problemy z cerą na policzkach i na zewnątrz od kości
> policzkowych. Dlatego więc pytam czy to występowanie może oznaczać jakieś

Obecnie używam Roaccutane, 20 mg/dobę.
Polecam!!!

Czy ktos poddal sie metodzie odchudzania BIB SYSTEM?
Internetowa ankieta - wyniki prezentacji
TEST CIĄŻOWY - czy to możliwe?
O SOCZEWKACH przed wyjazdem ;-))
Rak Jelita Grubego - Dziedziczność