tramal, alkohol???

1. Data: 2005-11-28 08:55:48

Temat: tramal, alkohol???
Od: "Ania" <p...@o...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Prosze o porade, moja koleżanka "na kaca" zazyła sobie 30 kropelek tramalu,
od wczoraj wymiotuje i ma bardzo silny ból głowy oraz zawroty głowy, co
powinna zrobic, nie chce iść do lekarza a jest "lekko niekumata" tak jakby
troszke "odpływała" co jej ewentualnie podać, czy może sie jej coś stać, czy
ten stan minie????Bardzo prosze o jakies wytyczne, nie wiem co robić, choć
oczywiscie potępiam jej głupote..

Ania

2. Data: 2005-11-28 09:49:20

Temat: Re: tramal, alkohol???
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> [...]
> ten stan minie????Bardzo prosze o jakies wytyczne, nie wiem co robić, choć

wydaje mi się, że lepiej by było, żeby juz nic nie brała, jadła lekkie
posiłki i porządnie sie wyspała/odpoczęła...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-11-28 12:19:28

Temat: Odp: tramal, alkohol???
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dużo picia herbatki na nerki i watrobę - 3 litry dziennie i może to
przejdzie.Może kac 24 albo inny preparat z kwasem bursztynowym
NLD
Użytkownik Ania <p...@o...usunto.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dmegml$s70$...@a...news.tpi.pl...

4. Data: 2005-11-28 12:33:20

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> Prosze o porade, moja koleżanka "na kaca" zazyła sobie 30 kropelek tramalu,

Pogratuluj jej. Może następnym razem "na kaca" niech zażyje podcięcia
żył, albo całą buteleczkę tramalu - duża szansa, że będzie skuteczniejsze.

--
best regards,
scream (at)w.pl

morfologia a jajeczkowanie?