trawa

1. Data: 2006-08-07 23:34:46

Temat: trawa
Od: "marek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;

Pod koniec wiosny zapadła decyzja i "założyłem" trawnik. ok 400m2,
podzielony na dwie czesci, w czesci ktora byla zakladana pozniej niestety
efekt jest delikatnie mowiac taki sobie, tzn, rosnie taka dzika, gruba,
stara trawa - a moze jest to cos innego...na tej pierwszej czesci trawnika
tez sie pojawa ale tylko miejscami - powiedzcie jak sie tego pozbyc? moze
trzeba czymś popryskać?

pozdrawiam
marek

2. Data: 2006-08-08 12:13:19

Temat: Re: trawa
Od: "rr" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja teściowa mówi na to dzikie proso. Mam takie na nowej części trawnika.
Wygląda na jednoroczne, więc się nie przejmuję. Na wiosnę w przyszłym roku
będą puste miejsca - dosieję trawę. Trzeba to regularnie kosić żeby się nie
wysiewało.

Robert

Phyllitis scolopendrium
Szczepionka mikoryzowa
drzewka, paliki - zabezpieczenie przed wiatrem?
Poszukuje faszyny, woj. slaskie
Poszukuję owoców pigwowca, albo pigwy