trawa cytrynowa - lemon grass

1. Data: 2002-08-31 20:16:53

Temat: trawa cytrynowa - lemon grass
Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze uprawia ten australijsk specyfik,???
mam malutka sadzonke, ktora wykielkowala i niewiem dokladnie jak sie nia
zajac, zeby juz wkrotce miec bujna austalijska trawe.. ograniczam sie wiec
tylko do podlewania..
i jeszcze jedno pytanie - kiedy wiadomo, ze juz mozna ja sciac i zrobic z
niej hebatke?? sa jakies oznaki dojrzewania, czy lepiej przyzadzac ja z
mlodziutkich listkow??

Pozdrawiam
Ola

2. Data: 2002-09-01 00:51:31

Temat: Jabłonie na Florydzie
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński) szukaj wiadomości tego autora

Pewien Polak z Ameryki chce posadzić na Florydzie kosztele, złote, szare
renety, antonówki. Pytanie pierwsze - gdzie on te drzewka może kupić?
Oraz pytanie drugie - czy warto? (w znaczeniu czy będą rosły?)

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

3. Data: 2002-09-01 01:37:09

Temat: Re: Jabłonie na Florydzie
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Cieciński" <j...@c...pl> wrote in message
> Pewien Polak z Ameryki chce posadzić na Florydzie kosztele, złote, szare
> renety, antonówki. Pytanie pierwsze - gdzie on te drzewka może kupić?
> Oraz pytanie drugie - czy warto? (w znaczeniu czy będą rosły?)

Wlasciwie dobrane gatunki (nie te z Polski) beda rosly.
Polecam strone http://www.chestnuthillnursery.com/apples.htm

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2002-09-01 17:04:29

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Oto adres :
Grzywa Remigiusz
Drzewka starych odmian drzew owocowych

Opole Lubelskie
ul.Fabryczna 37
tel. 0-prefix-81 827-35-67
kom.0-606-30-44-23

--
pozdrawiam Elżbieta Łuczyńska

5. Data: 2002-09-03 00:53:56

Od: "Moon" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan P. Cieciński wrote:
> Pewien Polak z Ameryki chce posadzić na Florydzie kosztele, złote,
> szare renety, antonówki. Pytanie pierwsze - gdzie on te drzewka może
> kupić? Oraz pytanie drugie - czy warto? (w znaczeniu czy będą rosły?)

A jeden chłop z Podkarpacia chce posadzić pomarańcze... czy warto?
Upić się warto!
:)
A tak na poważnie, to Floryda nie słynie z tego rodzaju upraw. Gdyby to było
opłacalne, to już by tam były wielkie plantacje antonówek, a nie ma.
Moon

6. Data: 2002-09-03 06:54:10

Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon <p...@p...com> napisał(a):

> [...]
> Moon
>
> Myślę, że tu nie chodzi o opłacalność tylko o sentyment. Brat mojego
dziadka mieszkający w Kanadzie od 50 lat zawsze prosi nas o kosztele, których
od lat nigdzie nie można kupić. Chyba spróbuje pod tym adresem któray podała
Elżbieta, staruszek się ucieszy...
pozdr. Ewa

7. Data: 2002-09-03 14:11:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <p...@p...com> wrote in message news:al1kpa$ch9$5@news.tpi.pl...

> A tak na poważnie, to Floryda nie słynie z tego rodzaju upraw. Gdyby to było
> opłacalne, to już by tam były wielkie plantacje antonówek, a nie ma.

Dlatego, ze duzo bardziej oplacalne jest uprawianie pomaranczy.
Mniejsza konkurencja.

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2002-09-03 15:52:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego, ze duzo bardziej oplacalne jest uprawianie pomaranczy.
> Mniejsza konkurencja.

Przepraszam, a czy na Florydzie bywają zimy i mróz?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

9. Data: 2002-09-03 16:03:31

Od: "katarzyna" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Cieciński" <j...@c...pl> wrote in message
> Pewien Polak z Ameryki chce posadzić na Florydzie kosztele, złote, szare
> renety, antonówki...... (w znaczeniu czy będą rosły?)<

rosly pewnie beda, owocowaly napewno nie.
katarzyna

10. Data: 2002-09-03 16:53:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:al2lsm$bgu$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Przepraszam, a czy na Florydzie bywają zimy i mróz?

Prosze bardzo: zimy - to zalezy od definicji; mroz - czasami
bywaja przymrozki, ale bardzo rzadko.

Pozdrowienia,
Michal

--