trawa pampasowa-rozowa-zamienie!

1. Data: 2006-04-30 20:51:43

Temat: trawa pampasowa-rozowa-zamienie!
Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede miala duzo trawy pampasowej (tfu, tfu, zeby nie zapeszyć).
Bo mam juz male sadzonki na 5-8 cm, ponad 70 szt. i sobie dalej rosna.
Ale nie potrzebuje takiej ilości, wiec chętnie z czasem bym na coś
wymieniła.
Najchętniej jednak na żywokost lekarski (potrzebuję dużo), bo nigdzie
nie mogę kupić.
Czy są jacyś chętni?
Oczywiście jak ktoś nie ma żywokostu i nie moze skombinować to jestem
otwarta
na inne propozycje.
pozdrawiam
amw

2. Data: 2006-05-01 20:25:30

Temat: Re: trawa pampasowa-rozowa-zamienie!
Od: "kryk" <a...@a...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaMaja Walczakiewicz wrote:
> [...]
> nie mogę kupić.
> Czy są jacyś chętni?
> Oczywiście jak ktoś nie ma żywokostu i nie moze skombinować to jestem
Witam serdecznie,
Mam Sympthytum oficinalie.Mogę się podzielic,tylko nie wiem kiedy Go
dzielic.
Mój adres a...@a...opole.pl
WWW.alta.opole.pl
Pozdrawiam Michał.

Z deszczem jak z kretami.......
ryba do oczka
rododendrony- można rozmnożyć?
winorośl,- pytanie lenia:-)
Bukszpan, ostrokrzew, winobluszcze i ...