trawnik łąkowy i naturalny - szukam zdjęć w sieci

1. Data: 2005-09-05 16:59:12

Temat: trawnik łąkowy i naturalny - szukam zdjęć w sieci
Od: "Andrzej" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.
Szukam, jakichś linków, ale nie mogę znaleźć jak wyglądają takowe trawniki.
TIA

2. Data: 2005-09-06 11:16:34

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam, jakichś linków, ale nie mogę znaleźć jak wyglądają takowe
trawniki.
> TIA

Może łatwiej będzie z aparatem na wycieczkę za miasto .... :-o)
Teraz jak i zawsze pięknie tam jest .

--
Pozdrawiam zdrowo :-) pithal

3. Data: 2005-09-07 12:47:48

Od: "Andrzej" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> trawniki.
> >

> Może łatwiej będzie z aparatem na wycieczkę za miasto .... :-o)
> Teraz jak i zawsze pięknie tam jest .
>
> --
> Pozdrawiam zdrowo :-) pithal

czyli już wiem jak takowe trawniki wygladają :))
thx

4. Data: 2005-09-07 13:05:52

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 6 Sep 2005 13:16:34 +0200, na pl.rec.ogrody, piotrh napisał(a):

> Może łatwiej będzie z aparatem na wycieczkę za miasto .... :-o)
> Teraz jak i zawsze pięknie tam jest .

Zależy gdzie patrzeć.

Pozdrawiam
p...@r...pl