trawnik - mam nadzieję. że pytanie ostatnie... :-)

1. Data: 2001-06-25 07:12:32

Temat: trawnik - mam nadzieję. że pytanie ostatnie... :-)
Od: "Tomasz Borkowski" <s...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądam moją kosiarkę Stiga Silent ....i okazuje się, że ma możliwość
regulacji wysokości koszenia co 1cm w przedziale 21- 51 mm .... :-((
Jak więc pierwsze koszenie wykonać na 6-8 cm, a następne 3.5 cm?
Czy będzie b. źle, jeśli najpierw skoszę na 51 mm? A potem lepiej kosić na
3cm czy 4cm?...Mam trawnik reprezentacyjny - murawa sportowa....
Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2001-06-27 19:16:54

Temat: Re: trawnik - mam nadzieję. że pytanie ostatnie... :-)
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Borkowski" <s...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Oglądam moją kosiarkę Stiga Silent ....i okazuje się, że ma możliwość
> regulacji wysokości koszenia co 1cm w przedziale 21- 51 mm .... :-((

Pierwsze koszenie wykonaj kosą (nawet lepiej niż kosiarka) albo pożycz
kosiarkę na ten pierwszy raz.
Lepiej jest kosić wyżej niż niżej.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Masz problem z wodą lub ściekami?
Czysta woda, baseny, filtry, oczyszczalnie ścieków - doradztwo, sprzedaż.
Gorzka sałata
Gdzie kupic?
Koniczyna na trawniku