trawy ozdobne

61. Data: 2003-04-28 06:17:09

Temat: Odp: trawy ozdobne
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:I6Zqa.171050$J...@t...neo.rr.com.
..
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Ja tez probuje. W zeszlym roku jesienia posadzilem palczatke Gerarda
> (Andropogon Gerardii).

Ładna trawka :-))
Mam nadzieje, ze skoro kiedys wszystko tu nia
> bylo zarosniete, to sie przyjmie.

Została wyparta przez trawniki ?
--
Pozdrawiam, Kaśka

62. Data: 2003-04-28 06:46:40

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote in

> Fiolki u mnie juz przekwitly, narcyzy i wiekszosc tulipanow tez.
> Kwitna pierwsze iryski z gr. pumila, ale niestety wczorajszy grad je
> splaszczyl dosc mocno...

A jakie masz kolkry irysków?
--
Pozdrawiam, Kaśka

63. Data: 2003-04-28 06:59:26

Temat: RE: trawy ozdobne
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ewa Szczę?niak
Napozniej u mnie
> bedzie chyba kirengeszoma, bo wykopalam ja wczoraj niechcacy i ma malutki
> kielek jakies 8 cm ponizej poziomu gruntu. Wyglada, ze dopiero
> zaczyna sie
> mobilizowac do wylezienia :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

U mnie wiele bylin jeszcze nie wykiełkowało Glaucidium palmatum 'Alba'
jeszcze śpi, pewnie jest to związane z póżniejszą porą kwitnienia.
:-) Bogusław

64. Data: 2003-04-28 06:59:26

Temat: RE: Było: trawy ozdobne, Są: byliny
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> No to jest abaras, trzech chce naraz :-)). Niestety mimo bardzo szczerych
> chęci na cztery części jej nie podzielę ale służę nasionkami.
> --
> Pozdrawiam, Kaśka

Jeszcze możesz się zamienić na różową pełną lub różową pojedynczą, ale tez
pikną:-)
:-) Bogusław

65. Data: 2003-04-28 07:03:44

Temat: Re: Odp: trawy ozdobne
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie masz kolkry irysków?
A tego to ja do konca nie wiem, bo przenosilam je w ub. roku ze starego
ogrodu i w calym zamieszaniu okolobudowowym wszystko sie wymieszalo :-).
Wiem, ze jeden na pewno padl, bo zostal pozarty przez jakiegos gryzonia,
chyba bialy, niestety :-(, a czesc rozdalam, ale tez nie wiem, jakich :-(
W tej chwili kwitnie ciemnofioletowy (najblizszy typowi pumila) i
stalowoniebieski. Pozostale kilkanascie kep tez ma paki, wiec moge po kolei
raportowac, co sie rozwinie :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. z lekkim apsiem pumilowym :-)
PS. Grzesiek, czy ja moge wypaplac, czy nie?

66. Data: 2003-04-28 08:02:02

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ewa Szczę?niak

> PS. Grzesiek, czy ja moge wypaplac, czy nie?

Masz na myśli spotkanie z Basią:-)wszyscy już wiedzą gdzie byliście :-)
:-) Bogusław

67. Data: 2003-04-28 08:33:24

Temat: Odp: Było: trawy ozdobne, Są: byliny
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOEFFDOAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> Jeszcze możesz się zamienić na różową pełną lub różową pojedynczą, ale
tez
> pikną:-)

Pojedyncza pikna potwierdzam bo mam, choć ta właśnie mi skarłowaciała i w
tym roku nie zakwitła, ale mam na oku nowe miejsce dla niej i mam nadzieję,
że tam dojdzie do siebie. Boguś mniej ty litosć nade mną, moja żądza
posiadania pełnej przylaszczki jest tak wielka, że z wrażnia trzy papierochy
spaliłam, nie dojadę na spotkanie bo sie uwędzę w tym dymie :-)))
--
Pozdrawiam, Kaśka

68. Data: 2003-04-28 08:40:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> Pozdrowienia - Ewa Sz. z lekkim apsiem pumilowym :-)
> PS. Grzesiek, czy ja moge wypaplac, czy nie?

Jeśli myślisz o tym, co ja myślę, że Ty myślisz, to stanowczo nie:-)

Pozdrawiam, Basia.

69. Data: 2003-04-28 08:41:43

Temat: Odp: Odp: trawy ozdobne
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> W tej chwili kwitnie ciemnofioletowy (najblizszy typowi pumila) i
> stalowoniebieski. Pozostale kilkanascie kep tez ma paki, wiec moge po

Raprtuj :-))))

--
Pozdrawiam, Kaśka

70. Data: 2003-04-28 11:26:14

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> papierochy
> spaliłam, nie dojadę na spotkanie bo sie uwędzę w tym dymie :-)))

Jak przyjedziesz na spotkanie to dostaniesz, mam w czterech miejscach,
rośnie bardzo dobrze bez kłopotów, tylko w kwaśnej ziemi i w cieniu.
:-) Bogusław

Sadzonkowanie bylin
Mam
pędraki listnika