[troche OT] AbGymnic

11. Data: 2002-05-04 12:56:54

Temat: Re: [troche OT] AbGymnic
Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jak widzę bronisz tego urzadzenia bo Ci sie podoba. Kup sobie je i
juz. Zycze
> udanych sukcesow na Mr Olympia. :-)
> --
Najprawdopodobniej je sobie kupię. Nie wiem co to jest "Mr. Olimpia" ale
dieki za życzenia.

> Dlatego, że nie rozwijasz połączeń nerwowych pomiędzy mózgiem a nowymi
mięśniami, .
O ile wiem to połączenia nerwowe są i się nie rozwijają...

>nie rozwijasz stawów
a w przypadku mięśni brzucha? :-))

Ale powiedz mi skąd masz takie przeswiadczenie że to badziewie? Ćwiczyłeś? A
może ktos ci opowiadał? A może czytałeś o tym w gazecie? Bo gdybys np.
powiediał "znam, ćwiczyłem 2 miesiace i nie było żadnych efektów" to bym
wiedział że wiesz o czym mówisz... Ale tak? Na jakiej podstawie wydajesz
takie osądy?
A swoja droga szkoda ze nie odezwał sie nikt kto takie urządzenia stosował
(oprócz Mdroka - ale on tylko wypróbowywał więc właściwie to się nie liczy).

Pozdrawiam wszystkich

12. Data: 2002-05-04 13:20:22

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vector_layer" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> juz. Zycze
> Najprawdopodobniej je sobie kupię. Nie wiem co to jest "Mr. Olimpia" ale
> dieki za życzenia.

Mr Olimpia to zawody sterydziarzy.

Tak myślałem. Nie szukasz rzeczywistej opinii ani faktów. Szukasz
potwierdzenia tego co sobie postanowiłeś i odrzucasz wszelkie głosy
rozsądnej krytyki.

> mięśniami, .
> O ile wiem to połączenia nerwowe są i się nie rozwijają...

W jaki sposób są pobudzane do ruchu nowo powstałe komórki mięśniowe? Chodzi
mi o coś znanego pod nazwą "mind-muscle connection".

> a w przypadku mięśni brzucha? :-))

Tam też pracują stawy. Widzę, że zamierzasz ćwiczyć głównie brzuch bo
naiwnie myślisz, ze w ten sposób pozbędziesz się tłuszczu. Ręce opadają.

> [...]
> A swoja droga szkoda ze nie odezwał sie nikt kto takie urządzenia stosował
> (oprócz Mdroka - ale on tylko wypróbowywał więc właściwie to się nie

Zdrowy rozsądek. Znajomość mechanizmów działania. BRAK INFORMACJI O ISNIENIU
NA CAŁYM ŚWIECIE JEDNEJ OSOBY KTÓRA UZYSKAŁA ŚWIETNĄ SYLWETKĘ DZIĘKI TEMU
URZĄDZENIU. Istnienie wielu osób, które uzyskały świetną sylwetkę dzięki
znanym metodom i ich opinia na ten temat.
Istnieją ogromne zasoby wiedzy na temat ćwiczeń i urządzenia tego typu są
zdecydowanie odradzane z bardzo wielu powodów.

Nie jestem głupim frajerem, który musi wdepnąć w gówno, kupić abgymnic i
stwierdzić po dwóch miesiącach, że nie działa.

Rozmowa na ten temat z Tobą nie ma sensu. Jesteś w 100% przekonany i już
praktycznie wydałeś kasę. Za parę miesięcy rzucisz to w kąt i nawet nie
powiesz nikomu jaki byłeś naiwny bo to wstyd.

Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul
ICQ 7291035, j...@t...pl, gg 1924072

13. Data: 2002-05-04 13:20:30

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a w przypadku mięśni brzucha? :-))

Wystarczą przyczepy. Rozwój ciała to nie tylko mięśnie...
Możesz doprowadzić do absurdalnej sytuacji, że po napięcieu mięśni
brzucha pozrywają Ci się przyczepy. Albo dostaniesz takich rozstępów, że
hej:-((

Piotr

14. Data: 2002-05-04 13:25:16

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze dodam, że gdyby np naukowiec zajmujący się sportem mi powiedział, że
ćwiczył tym urządzeniem i ku swemu zdziwieniu nie stwierdził efektów to
nazwałbym go idiotą a nie naukowcem. Do oceny tego sprzętu wystarczy
posiadana wiedza. Tak samo jak do oceny leczniczego działania kąpieli w
stężonym kwasie siarkowym nie jest niezbędna kąpiel.
Na pewno jakiś IDIOTA domagałby się aby nie krytykować kąpieli w kwasie
jeżeli się nie próbowało i osobiście nie powiedziało "Kąpałem się dwa
miesiące w kwasie siarkowym i nie stwierdziłem pozytywnych efektów".
ROTFL

15. Data: 2002-05-04 18:21:34

Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Możesz doprowadzić do absurdalnej sytuacji, że po napięcieu mięśni
> brzucha pozrywają Ci się przyczepy. Albo dostaniesz takich rozstępów, że

To do mnie dotarło.... no szkoooda - bede musiał sie pozginać... :(
he he he
Ale czy nie można by używać AbGymnic'a wspomagająco? Ja się nie chcę
napakować a jedynie zrzucic brzuszek

16. Data: 2002-05-04 18:24:34

Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mr Olimpia to zawody sterydziarzy.

No idzisz jaki jestem głupi - ty mnie próbowałes obrazic a ja sie nie
połapałem i jeszcze podziękowałem

>Tak myślałem. Nie szukasz rzeczywistej opinii ani faktów. Szukasz
>potwierdzenia tego co sobie postanowiłeś i odrzucasz wszelkie głosy
>rozsądnej krytyki.

Pan psycholog? Dietetyk, psycholog, i kto jeszcze? - musi bardzo madry być
skoro wie co inni myślą

> [...]
> jeżeli się nie próbowało i osobiście nie powiedziało "Kąpałem się dwa
> miesiące w kwasie siarkowym i nie stwierdziłem pozytywnych efektów".
Aż niemal fizycznie czuje tę głębię i logike wywodu.... Ja tez czasem uzywam
podobnej "chłopskorozumowej" argumentacji kiedy gadam o czymś o czym nie do
końca mam pojęcie :-)))

Ja przeglądałem twoje poprzednie posty.... i zauwazyłem że lubisz zgrywać
znawce, nie znosisz kiedy ktos sie nie zgadza z twoja opinia i uwielbiasz
robic kwasy - tak trzymaj - więcej tłuszczu spalisz

Na szczęście Piotr w poście niżej bez obrażania mnie i pseudofilozoficznych
dociekań w prosty, kulturalny i przystepny sposób na przykładzie przyczepów
i rozstępów skutecznie zniechęcił mnie do kupna tego urządzenia.

Pozdrawiam serdecznie

17. Data: 2002-05-04 18:32:46

Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie siedze i to testuje i powiem, ze czytajac instrukcje jest wyraznie
> napisane ze tylko 10 minut dziennie przez pewien okres na okreslona partie
> miesni, wiec caly dzien nie mozna z tym chodzic
> fajne uczucie, gdy te impulsiki przechodza

A mozna liczyc na "recenzje" urządzenia za miesiąc np.? Ciekaw jestem jak na
prawdę to działa. Pochwalisz sie ile centymetrów ci ubyło? Ja zastanawiam
się nad kupnem ale nie znam nikogo kto to uzywa i może mi rzetelnie
odpowiedzieć na pytanie "działa czy nie"? Na razie Piotr mnie troche
nastraszył... :-))
Pozdrawiam serdecznie

18. Data: 2002-05-04 20:56:54

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> Dlatego, że nie rozwijasz połączeń nerwowych pomiędzy mózgiem a
> nowymi mięśniami, nie rozwijasz stawów. Poczytaj sobie na ten
> temat, a sam dojdziesz do wniosku, że kupujący te badziewie
> ludzie, to naiwni frajerzy.

Dlatego właśnie myślę, czemu nie chce się ludziom poćwiczyć te
kilkanaście minut dziennie, tylko kupują takie przyrządy. Kopać się
prądem na własne życzenie... No cóż, DGCC.

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****

19. Data: 2002-05-04 21:11:28

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mr Olimpia to zawody sterydziarzy.
>
> No idzisz jaki jestem głupi - ty mnie próbowałes obrazic a ja sie nie
> połapałem i jeszcze podziękowałem

Ściślej - zawody sterydziadzy oraz sportowców. Niestety na szczyt dochodzą
tylko sterydziarze.

> Pan psycholog? Dietetyk, psycholog, i kto jeszcze? - musi bardzo madry być
> skoro wie co inni myślą

Wyciągam wnioski. To takie proste, a na Tobie robi wrazenie. Hmmmm... Ależ
tak, zapomniałem że jesteś klientem TV-marketu....
Powtarzam - szukałeś potwierdzenia tego co sobie postanowiłeś. Byłeś bardzo
odporny na wszelką krytykę. Dopiero efektowny argument Piotra Cię przekonał.

> [...]
uzywam
> podobnej "chłopskorozumowej" argumentacji kiedy gadam o czymś o czym nie

Niestety zbytnio nie mogę się zagłębiać i używać zbyt skomplikowanych
argumentów. Muszę się dostosować do rozmówcy, tak aby zrozumiał. Cieszę sie,
że już zaczynasz rozumieć.

> Ja przeglądałem twoje poprzednie posty.... i zauwazyłem że lubisz zgrywać
> znawce, nie znosisz kiedy ktos sie nie zgadza z twoja opinia i uwielbiasz

Przypominanie że 2x2=4 uważasz za zgrywanie znawcy. OK, niech Ci będzie.
Moje posty nie są odkrywcze, raczej staram się przytaczać dobrze znane fakty
i konfrontować je z opiniami z ciemnogrodu.

> robic kwasy - tak trzymaj - więcej tłuszczu spalisz

O co Ci chodzi tym razem????? Robić kwasy????? Nie rozumiem.
Być może chodzi Ci o zakwasy. Ale ja zwykle nie mam zakwasów. Wystarczy
regularnie i prawidłowo ćwiczyć, rozciągać się, odżywiać i zakwasy
praktycznie nie występują.

> [...]
przyczepów
> i rozstępów skutecznie zniechęcił mnie do kupna tego urządzenia.

Całe szczęście.
Ja próbowałem zwrócić uwagę na szerszy kontekst ale nie zrozumiałeś.
Przyczepiłem się więc do sposobu rozumowania. Obraziłeś się.
Niestety klienci TV marketów wymagają specjalnej troski i cierpliwego,
delikatnego tłumaczenia. Szkoda gadać.

20. Data: 2002-05-04 21:13:11

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> he he he
> Ale czy nie można by używać AbGymnic'a wspomagająco? Ja się nie chcę

Ktoś już pisał, że do zrzucania brzuszka stosuje się dietę, deficyt kalorii,
ćwiczenia aerobowe. Setki brzuszków to wyjątkowo nieefektywny i bezsensowny
sposób ćwiczenia wytrzymałościowego, podobnie jak sprzęty typu elektryczne
krzesło.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul
ICQ 7291035, j...@t...pl, gg 1924072

nie wierze
Przepraszam Anię (st205) Re: czat Agnieszką Oledzką - Redaktor
CELLULITIS 2002
CELLULITIS 2002
zatrzymanie pracy serca u Atkinsa