[troche OT] AbGymnic

31. Data: 2002-05-05 10:47:07

Temat: Re: [troche OT] AbGymnic
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gordita" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ab31uu$qtg$1@news.tpi.pl...
> Bardzo zaciekawiło mnie, jakie jest twoje wykształcenie, wykonywany zawód,
> wiek oraz miejsce zamieszkania (w przybliżeniu ;)) .Czy mógłbyś udzielić
mi
> tego typu informacji? Z góry dziękuję.

Żebyś się mógł przyczepić do czegoś?

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

32. Data: 2002-05-05 11:20:39

Od: "Gordita" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żebyś się mógł przyczepić do czegoś?

Czyżby było do czego? ;>
Poza tym, zarówno mój nick, jak i mail sugerują, iż jestem kobietą i tak
też rzeczywiście jest. W związku z tym, nie rozumiem, z jakiego powodu
zwracasz się do mnie w rodzaju męskim...?

Raz mnie już obraziłeś, w dodatku odpowiadając na pytanie nie skierowane do
ciebie...i na tym koniec! Nie mam zamiaru zniżać się do twojego poziomu i
wdwawć się z tobą w jałowe dyskusje. Ale zauważyłam, że wszędzie musisz
wcisnąć swoje trzy grosze, czy cię o to proszą, czy nie...A ponieważ bardzo
nie lubię być obrażana, szczególnie przez ludzi, którzy NIC o mnie nie
wiedzą, grzecznie proszę o NIEKOMENTOWANIE MOICH POSTÓW, PONIEWAŻ COKOLWIEK
TU JESZCZE NAPISZĘ NIE BĘDZIE TO SKIEROWANE DO CIEBIE!!!

33. Data: 2002-05-05 11:43:19

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> też rzeczywiście jest. W związku z tym, nie rozumiem, z jakiego powodu
> zwracasz się do mnie w rodzaju męskim...?

Mysza oraz Gordita może oznaczać obie płcie. Zwłaszcza jeżeli osobnik
gatunku mysz płci męskiej należy do Gorditów. Zobacz pierwszą linijkę, nawet
mój stary, dobry Outlook rozpoznał w tobie faceta. Ach te głupie komputery.
;-)

> Raz mnie już obraziłeś, w dodatku odpowiadając na pytanie nie skierowane
do
> ciebie...i na tym koniec! Nie mam zamiaru zniżać się do twojego poziomu i

Skierowałaś pytanie na grupę. Zaprosiłaś tym samym wszystkich subskrybentów
do odpowiedzi. Skierowałaś zatem pytanie również do mnie. Następnym razem
pisz na priv do danych osób, a nie na grupę dyskusyjną. Naucz się zasad
używania grup i dowiedz się do czego służą.

> wdwawć się z tobą w jałowe dyskusje. Ale zauważyłam, że wszędzie musisz
> wcisnąć swoje trzy grosze, czy cię o to proszą, czy nie...A ponieważ
bardzo

Uwielbiam wciskać 0,03 zł. Do tego służy między innymi usenet.

> nie lubię być obrażana, szczególnie przez ludzi, którzy NIC o mnie nie

Co do obrażania, to błędnie odniosłaś mój pierwszy post do siebie. Wyraziłem
przypuszczenie, ze kolejny frajer dał się nabrać na urządzenie w temacie.
Mógł to być np Twój nielubiany sąsiad. A Ty od razu do siebie. Masz niską
samoocenę, że wszelką krytykę automatycznie sobie przyporządkowujesz?

Zauważ, że nie napisałem nic bezpośrednio oceniającego Twoją osobę. Ty
obrażasz mnie bezpośrednio implikując rzekomo niższy poziom. Jednocześnie
jednak zdradzasz swoją niewiedzę. Nie zauważyłem jakiegokolwiek postu
swiadczącego o posiadaniu rzekomo wyższego poziomu przez Ciebie. Mogłabyś mi
przytoczyć coś mądrego abym to docenił? Napisałaś trzy posty nic nie
wnoszące i twierdzisz, że masz wysoki poziom. Zabawne

34. Data: 2002-05-05 11:59:12

Od: "Gordita" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysza oraz Gordita może oznaczać obie płcie.
I tu sie mylisz inteligenciku - "gordita" to po hiszpańsku " grubaska", a
grubasek to "gordito"...

Co do poziomów, to chodziło mi o poziom kultury...
I mylisz się, myśląć, że uda ci się mnie sprowokować... :-DDD

35. Data: 2002-05-05 12:02:57

Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

HA HA HA - I to mówi facet który odpowiada na posty nie mając nic do
powiedzenia na dany temat, rozpieprza każdą dyskusję w której bierze udział
i obraża ludzi... REWELACJA - dawno sie tak nie usmiałem :-)))
Jasiu!!! Jestes boski!!! Zostań moim Guru.... Łaaaa ha ha ha - dzięki za
ten post!!! aż mnie przepona boli od śmiechu - a ile dzięki temu kalorii
poszło....

Chociaz kurcze ja nie lepszy bo w sumie tez nie na temat.... :-(

36. Data: 2002-05-05 12:10:18

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> I tu sie mylisz inteligenciku - "gordita" to po hiszpańsku " grubaska", a
> grubasek to "gordito"...

Nie znam hiszpańskiego a chełpienie się i wytykanie nieznajomości jakiegoś
słowa w innym języku to ehm... bez komentarza.

Ale cieszę się, że znów trafiłem w ocenie potencjalnych klientów
TV-marketów.

> Co do poziomów, to chodziło mi o poziom kultury...
> I mylisz się, myśląć, że uda ci się mnie sprowokować... :-DDD

Sprowokowana zostałaś do krzyku już w drugiej wiadomości jaką wysłałaś.

Poza tym nie podpisujesz się anonimie i nie używasz wielkiej litery w
drugiej osobie. Zdarza się, że niektórzy co bardziej porywczy nazywają to
chamstwem.

37. Data: 2002-05-05 12:44:45

Od: "Gordita" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy nie można by używać AbGymnic'a wspomagająco? Ja się nie chcę
> napakować a jedynie zrzucic brzuszek

No właśnie...Mam wrażenie, że wszyscy rozpatrują sytuację zbyt ekstremalnie.
Ja również nie chcę się napakować, tylko zrzucić ze 2 centymeterki w udkach,
a przede wszystkim, chcę się pozbyć cellulitu. Też mam duże wątpliwości co
do abgymnica, ale głównie związane z efektami ubocznymi działania impulsów
elektrycznych na organizm, np. na serce. Poziom, na jakim mam zamiar ćwiczyć
chyba raczej nie zagraża przyczepom, stawom, czy wiązaniom....tym bardziej,
że jest 6 różnych programów ćwiczeń, inny do spalania tłuszczu, inny do
likwidacji cellulitu, a jeszcze inny do "napakowania się". Do tej pory
trochę szkoda mi było kasy, ale właśnie pojawił się abgymnic w cenie 60 zł
(i to ten z silikonem), więc postanowiłam spróbować. Zobaczymy co z tego
wyjdzie.
A czemu nie ćwiczenia na siłowni? - po prostu należę do gatunku ludzi nie
przepadających za wysiłkiem fizycznym...a sama dieta cellulitu nie
zlikwiduje...Jeżeli są inne możliwości, to czemu nie spróbować, zamiast od
razu uprzykrzać sobie życie...?

38. Data: 2002-05-05 13:00:56

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie...Mam wrażenie, że wszyscy rozpatrują sytuację zbyt
ekstremalnie.
> Ja również nie chcę się napakować, tylko zrzucić ze 2 centymeterki w
udkach,

Znów moje 0,03 PLN.
Te centymeterki zejdą Ci od diety i np biegania. To, że właśnie tłuszcz z
ud, czy brzucha zejdzie na samym końcu, kiedy już będzie widać żebra to taka
jego natura.
Większość ludzi chodzi na siłownię dla zdrowia, samopoczucia i aby poprawić
sylwetkę. Ci, co chcą się napakować to mniejszość. To trochę inne podejście
i bardzo duże wydatki.

> trochę szkoda mi było kasy, ale właśnie pojawił się abgymnic w cenie 60 zł

W stanach jest za ok 40 zł.

> [...]
> przepadających za wysiłkiem fizycznym...a sama dieta cellulitu nie
> zlikwiduje...Jeżeli są inne możliwości, to czemu nie spróbować, zamiast od

Sama dieta zlikwiduje tłuszcz. Z wysiłkiem efekty będą lepsze i szybsze. Po
pewnym czasie ze zdziwieniem stwierdzisz że polubisz wysiłek.

39. Data: 2002-05-05 14:11:06

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> Żebyś się mógł przyczepić do czegoś?

Przyczepić to się można i teraz (nawet nie przyczepić, po prostu
można słusznie opiórkować): brak deklaracji charsetu w nagłówkach[1],
zły delimiter sygnaturki[2], znaki 8bit w nagłówkach[3]... :->>>

[1]
[2]
Masz [minus][minus][enter] zamiast [minus][minus][spacja][enter]
[3]
We From masz 'ń'. Powinno być ISO-8859-2 kodowane do QP (ew. Base64,
ale tego nie jestem pewien) - zobacz jak to u mnie wygląda (źródło).

--
/***************************************************
*****\

40. Data: 2002-05-05 14:14:41

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym nie podpisujesz się anonimie

Często stosowane w Usenecie.

> i nie używasz wielkiej litery w drugiej osobie.

... liczby pojedynczej. Bardzo często stosowane.

> Zdarza się, że niektórzy co bardziej porywczy nazywają to chamstwem.

Nieużywanie znaków przestankowych - takoż. ;-P

ps. Skąd ta porywczość? Dieta zła czy za dużo ECA? ;->

--
/**** http://xnews.3dnews.net/ - Xnews homepage ****\
***** http://kuciak.prv.pl/polxnews/ - polonizacja Xnews *****

nie wierze
Przepraszam Anię (st205) Re: czat Agnieszką Oledzką - Redaktor
CELLULITIS 2002
CELLULITIS 2002
zatrzymanie pracy serca u Atkinsa