trochę rozrywki :)

1. Data: 2013-12-11 14:36:15

Temat: trochę rozrywki :)
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie pamiętam czy to już kiedyś było
ale jak nie to można sie sprawdzić:

http://enneagram-test.hanzo.eu/

mi wyszło 5 (+8) - więc "wycofanie"
to nie moja strategia - a natura :)))))

ps.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Enneagram_(psychologia)

2. Data: 2013-12-11 15:14:32

Temat: Re: trochę rozrywki :)
Od: Cytryna <s...@y...ml> szukaj wiadomości tego autora

2

3. Data: 2013-12-11 15:23:41

Od: Cytryna <s...@y...ml> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-11 15:14, Cytryna pisze:

> 2
Twój główny typ osobowości to Typ 2 - Dawca (Dawca, Altruista, Opiekun,
The Helper). Posiadasz także wpływowy podtyp osobowości 4 -
Indywidualista (Indywidualista, Ekscentryk, Tragiczny Romantyk, The
Individualist).

4. Data: 2013-12-11 16:00:02

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cytryna" <s...@y...ml> napisał w wiadomości

> [...]
> The Helper). Posiadasz także wpływowy podtyp osobowości 4 -
> Indywidualista (Indywidualista, Ekscentryk, Tragiczny Romantyk, The

czyli dajesz innym popalić w stylu romantycznym ?
znaczy to nic osobistego - taka natura :? ))))

5. Data: 2013-12-11 16:18:49

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-11 14:36, intuicjonista pisze:
> [...]

mi wyszło: Typ 9 - Mediator
niefajnie opisali
moja główna wada to lenistwo - czyli grzech od którego odwraca się nawet
szatan.
odtrutka: piszą gorliwość, choć nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu

6. Data: 2013-12-11 16:36:23

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szatan.
> odtrutka: piszą gorliwość, choć nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu

wolisz zachłanność (sam nie wiem w jakiej
dziedzinie/zakresie ? ) - jaka mi przypadła ? :))))

jakoś musieli te wady podzielić - nie ta to inna :)))

ale mediator do Ciebie chyba pasuje ? :))

7. Data: 2013-12-11 16:42:04

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-11 16:00, intuicjonista pisze:

> czyli dajesz innym popalić w stylu romantycznym ?
> znaczy to nic osobistego - taka natura :? ))))

Haha, znałem jedną kobietę dwójkę być może z domieszką czwórki (myślę
tak nie na podstawie testu, ale samych opisów), oj dała mi popalić,,

8. Data: 2013-12-11 16:46:07

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-11 16:36, intuicjonista pisze:
> ale mediator do Ciebie chyba pasuje ? :))

pasuje, ciekawe że jest więcej typów niż grzechów głównych i niektórych
brakuje jak nieczystości ( w wikipedii zarezoerowanej dla typu szefa)

9. Data: 2013-12-11 16:57:15

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pasuje, ciekawe że jest więcej typów niż grzechów głównych i niektórych
> brakuje jak nieczystości ( w wikipedii zarezoerowanej dla typu szefa)

myślisz - że z tym grzechem sie pomylili
czyli powinni go dać Tobie zamiast lenistwa?
:)))))))))))))))))

10. Data: 2013-12-11 17:00:24

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-11 16:57, intuicjonista pisze:
> myślisz - że z tym grzechem sie pomylili
> czyli powinni go dać Tobie zamiast lenistwa?

mam brudne myśli, ale może właśnie wynikają z lenistwa i braku pracy nad
sobą zamiast gorliwości a nie odwrotnie. Nikomu nie dali nieczystości, w
Wikipedii dali ją szefowi, a szefem to ja zdecydowanie nie jestem. Na
tej stronie według mnie znacznie lepiej opisali niż w Wikipedii.

:-D
"Dobra Bozia w Dobrym Kościółku"
Zaraza
Historie rodzinne